"בגלל שלא קיבל ילדים"

הפרשייה שמסעירה את בית שמש: "עלילת שווא על מנהל החיידר"

העיר בית שמש סוערת: מנהל תלמוד תורה מוכר בעיר נעצר לפנות בוקר, בחשד לפגיעה בילדים, אך מקורב למנהל אומר ל'כיכר': "מדובר בעלילה. בגלל שהוא לא קיבל ילדים" • וגם: מה אמר המנהל בחקירה (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
מעצר ומבוגר מרביץ לילד | אילוסטרציה (צילום: פלאש 90 ושאטרסטוק)

סערה בבית שמש: מנהל תלמוד תורה מוכר בעיר, נעצר לפנות בוקר (בין ראשון לשני) בחשד לתקיפה והתעללות בתלמידיו, שופט בית המשפט, נעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצר המנהל בארבעה ימים.

במהלך השבועיים האחרונים התנהלה חקירה בתחנת המשטרה בבית שמש נגד מנהל התלמוד תורה בעיר, זאת בחשד לתקיפות והתעללויות כלפי תלמידיו במהלך החודשים האחרונים.

החקירה החלה בעקבות תלונות שהתקבלו במשטרה מהורים של ילדים הלומדים במקום, בדבר אלימות והתעללות שחוו על פי החשד ילדיהם (בני 8-10) מצד המנהל.

חוקרי תחנת משטרת בית שמש של מחוז ירושלים אספו בימים האחרונים ראיות ועדויות נגד המנהל, ואמש נעצר החשוד (בשנות השלושים לחייו) בביתו בבית שמש על פי צו בית משפט.

אך לדברי מקורב למנהל החיידר, מדובר בעלילת שווא כנגד המנהל, בשיחה עם 'כיכר השבת', מסביר המקורב: "ההורים שהחליטו להתלונן במשטרה, הגישו תלונה בבית הדין כבר לפני מספר חודשים כנגד המנהל. במשך מספר חודשים דן בית הדין בכובד ראש בתלונות של ההורים.

"אותם הורים החליטו לפנות למשטרה, שפתחה בחקירה, אך כמובן, שכל מי שמכיר את המנהל יודע שמדובר בעלילה".

ל'כיכר השבת' נודע, כי המנהל סיפר בחקירה כי "הכל עלילה של מספר משפחות שחברו נגדי, עקב העובדה שלא הייתי מוכן לקבל חלק מהילדים".

"בנוסף" סיפר המנהל לחוקרים, "כי היה לי סכסוך נוסף עם חלק מההורים שרצו להתקבל לעבודה כמחנכים בתלמוד תורה, אך אני סירבתי והם יצאו למסע השמצות נגדי".

יצוין, כי למרות השמועות שרצו היום ברחוב החרדי, כי המנהל ביצע תקיפות חמורות בתלמידים, הדבר אינו נכון ומדובר בחשד לביצוע אלימות פיזית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר