הוגשו 19 אישומים

ערד: שני חשודים גנבו רכוש מעסקים ובתי כנסת

כנגד שני חשודים, תושבי ערד, הוגשו 19 אישומים, בגין סדרת התפרצויות וגניבה מבתים, בתי כנסת ועסקים של קהילה בערד • החשודים נתפסו על ידי המשטרה בשעת מעשה (אקטואליה)

מישאל לוי | כיכר השבת |
הממצאים שנתפסו (צילום: דוברות המשטרה)

משטרת ישראל הגישה היום (חמישי) 19 אישומים, כנגד שני חשודים בסדרת התפרצויות וגניבה מבתים, בתי כנסת ועסקים של קהילה בערד.

לאחר שהצטברו מספר תלונות, בתחנת ערד הוקם צוות חקירה מיוחד לחקירת אירועי התפרצות וגניבה מדירות, בתי כנסת ועסקים הנוגעים לקהילה בעיר ערד.

במהלך הפעילות, לפני יותר משבועיים, עלה בידי צוות החקירה לבצע מעצרם של החשודים בשעת מעשה התפרצות. מהחקירה עלה כי החשודים נהגו להגיע בסופי שבוע לבתי הקהילה, לנקוש על הדלת ומשלא היה מענה לפרוץ דרך חלון, לעיתים אף תוך עקירת סורגים.

במקרה אחר אף פרצו לבית ותוך חיתוך קיר המפריד בינו לבין עסק פרצו גם לבית העסק. מהלך החקירה עלה בידי צוות החקירה המיוחד לקשור 6 מתוך 19 ההתפרצויות לבתי כנסת.

מעצרם של החשודים, תושבי ערד -בני 27 ו-31, הוארך מעת לעת והיום עם תום מלאכת החקירה הגישה לשכת תביעות נגב 19 אישומים תוך בקשה למעצרם עד תום ההליכים בגין התפרצות לדירה, התפרצות לעסק וגניבה.

רפ"ק וולטר קוגן קצין החקירות והמודיעין של תחנת ערד, אמר: "מדובר ברצף אירועים חמור של בריונות כלפי רכוש תוך ניצול שלוותה של הקהילה אשר רכושה נפל קורבן. רכוש רב הצלחנו להחזיר תוך הרחקת החשודים מהמרחב הציבורי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר