זקוק לרחמי שמים מרובים

הידרדרות חמורה במצבו של נשיא המועצת חכם שלום כהן

מצבו של ראש הישיבה חכם שלום כהן קשה. במהלך השבת חלה החמרה נוספת במצבו ונשיא המועצת זקוק לרחמי שמים מרובים. ביום שישי שוחח נשיא המדינה יצחק הרצוג עם הבן והתעדכן במצב (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"ש כהן (צילום: פלאש 90)

במהלך השבת חלה החמרה נוספת במצבו הבריאותי של נשיא מועצת חכמי התורה הגאון רבי חכם שלום כהן. מצבו קשה והוא זקוק לרחמי שמים מרובים.

הציבור נקרא להתאסף הערב במקומות שנקבעו ובהיכלי התורה ולזעוק בתפילה ובתחנונים לרפואתו והחלמתו של רבינו שלום בן תופחא מלכה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל. והן קל כביר לא ימאס תפילת רבים.

ל׳כיכר השבת׳ נודע כי נשיא המדינה יצחק הרצוג שוחח בערב שבת עם הגאון רבי יעקב כהן, בנו של ראש הישיבה חכם שלום כהן, והתעדכן על מצבו של נשיא המועצת.

הערב בשעה 22:00 תתקיים תפילת רבים בציון חמיו של הגר"ש, המקובל הצדיק חכם מנצור בן שמעון זצוק"ל, בהר המנוחות בירושלים, לרפואתו והחלמתו של נשיא המועצת, במעמד הרבנים הגאונים לבית משפחת בן שמעון.

כפי שדווח ב'כיכר השבת', הועבר נשיא המועצת בלילה שבין חמישי לשישי למחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים, זאת לאחר שביום חמישי אירעה החמרה במצבו הבריאותי. במהלך הלילה נרשמה הטבה קלה במצבו, אך לבקשת בני המשפחה ורופאיו האישיים הוחלט להעביר את הרב ל'טיפול נמרץ' בכדי שיהיה תחת השגחה צמודה של בכירי הרופאים במחלקה.

ביום שישי בצהרים, שעות לפני כניסת השבת, פרסמו חברי מועצת חכמי התורה מכתב שבו קראו לציבור לקרוע שערי שמים לרפואתו של נשיא המועצת. "קריאה קדושה. הננו בזה בקריאת נרגשת לכל בית ישראל לקרוע שערי שמים ולזעוק בתפילות ובתחנונים לרפואתו השלמה והמהירה של גדול הדור, רבן של כל בני הגולה, מורנו ומנהיגנו העומד בראשנו, פה קדוש שהדור כולו זקוק לו מרן ראש הישיבהחכם שלום בן תופחא מלכה שליט״א נשיא מועצת חכמי התורה הזקוק לרחמי שמיים מרובים בתושח״י", כתבו חברי המועצת.

הם הוסיפו: "ובעת פתיחת ההיכל של שבת זו פרשת עקב, בשעה ששערי שמים פתוחים, יאמרו כל הקהל בבכי ותחנונים את פרקי התהילים כ׳, ק״ל וקמ״ב, וישפכו שיח לפני רופא כל בשר שישלח דברו וירפאהו וישוב לאיתנו הראשון בריא אולם וימשיך להנהיגנו בעוז ובתעצומות עד ביאת גואל צדק".

ראש הממשלה, יאיר לפיד, כתב בצהרי יום שישי בחשבון הטוויטר שלו: "בשמי ובשם כל עם ישראל, מאחל רפואה שלמה במהרה לנשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר