המשטרה מעורבת

חרדי יצא לשחרית, הותקף ליד ביתו - ונאבק במשך דקות

חסיד חב"ד בגיל 57 הותקף בשעת בוקר מוקדמת סמוך לביתו בידי אפרו אמריקני נזעם, שקרע את חליפתו והחל להיאבק עמו. "צרח ודיבר במילים גסות, היה נראה זועם" • המשטרה הוזעקה וחוקרת את האירוע (בעולם)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
התוקף כפי שנלכד במצלמות אבטחה (צילום: collive)

משטרת ניו יורק חוקרת תקיפה חמורה של חסיד חב"ד בשכונת קראון הייטס בברוקלין, בידי אפרו אמריקני התוקף שהתנפל על החסיד ונאבק איתו בצרחות - נמלט.

מקרה התקיפה התרחש אתמול (שלישי) בסביבות השעה 6:40 בבוקר, שעון מקומי. היהודי החסיד צעד בשכונה, שאלפים מתושביה הינם חסידי חב"ד, ברחוב 'יוניון', בין שדרות 'קינגסטון' ו'אלבני' - מרחק הליכה קצר ממרכז חב"ד העולמי ופנימיית בחורי הישיבה המגיעים מישראל, כאשר הותקף.

לפי הדיווח באתר COLlive, התוקף התנפל על החסיד, ללא כל התגרות מוקדמת מצדו. "הוא צרח ודיבר בצורה גסה מאוד", שחזר המותקף. "היה ברור שהוא זועם".

בשלב הזה אחז התוקף בדש בגדו של החסיד וקרע את חליפתו. החסיד הקורבן, בן 57, השיב מלחמה שערה ונלחם בחזרה עם התוקף במטרה להדוף אותו.

לאחר מאבק קצר התוקף נמלט על נפשו במורד הרחוב.

כאמור, משטרת ניו יורק שהוזעקה למקום חוקרת את האירוע. התוקף מתואר כגבר בגיל 34, הלבוש בבנדנה שחורה וחולצת טריקו שחורה. בתיעוד של מצלמות אבטחה הוא נראה צועד בבוקר התקיפה אל עבר הקורבן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר