סערה במודיעין עילית

אלמוני סחט את אשת האברך: "תשלמי או שאפרסם את התיעוד"

בכזה סיפור לא נתקלים כל יום: אשת אברך ממודיעין עילית פרסמה התכתבות שהייתה לה עם מישהו, שלטענתו, צילם את בעלה, ובפיו איום ברור ותקיף: תעבירי לי 500 ש"ח בביט או שאפרסם את התיעוד | הסיפור המלא (חרדים)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

צייצנית בטוויטר המציגה את עצמה כ"אשת אברך ממודיעין עילית", ועונה לשם "יהודית וילנסקי", העלתה היום (שני) התכתבות שהייתה לה עם תושב אחר ממודיעין עילית, במהלכה איים עליה, בגלל.... שבעלה השתתף בהפגנה בצומת שילת.

בהתכתבות שהציגה אותה וילנסקי, תושב מודיעין עילית שלח לה הודעה בשעה 1:30 בלילה בזה הלשון: "יש לי תמונות של בעלך מפגין בצומת שילת נגד הממשלה, אני לא חושב שבבית הכנסת בו הוא קורא בתורה יאהבו את התמונה הזו".

וילנסקי משיבה לו: "אתה מאיים עלי?".

ההתכתבות (צילום מסך מתוך הטוויטר)

התושב לא נרתע ומשיב לה: "אני רק אומר שאם את רוצה אפשר לדאוג שאני לא אפרסם את התמונות, נקרא לזה דמי שתיקה, בעלך אדם חשוב וכל הרבנים מכירים אותו, חבל שיתחילו לדבר עליו. תעבירי לי בביט סכום של 500 שקלים ונסגור את הסיפור".

וילנסקי השיבה לאותו תושב בזעם: "לא תקבל שקל. סחטן מסריח, תפרסם מה שבא לך, אין איסור בתורה להפגין ובטח לא נגד הממשלה הרעה הזו", כתבה לו וילנסקי ולאחר מכן פרסמה את ההתכתבות, כשהיא שואלת את הקוראים, "זו סחיטה באיומים? תגידו אתם".

כאשר גולשים החלו להתעניין במה מדובר, הסבירה וילנסקי: "בעלי מתפלל בבית כנסת חרדי, שלא מוכנים לקבל את זה שהבעל קורא שלהם נמצא בהפגנות במקום מעורב, שהיו בו גם נשים חילוניות שלא היו לבושות לפי ההלכה".

כשנשאלה האם היא מתכוונת לפנות למשטרה, השיבה: "סורי, אין לי אימון במשטרה, והזמן שלי שווה כסף".

(צילום מסך מתוך הטוויטר)

בהמשך, פרסמה את תמונות בעלה בהפגנה, וכתבה: "זה בעלי איתמר וילנסקי הוא הפגין נגד הממשלה לפני כמה חודשים ואף אחד לא אמר לי שהיה איזה משהו לא בסדר במה שהוא עשה וכל הסחטנים למיניהם מטופלים בגורמים הרלונטיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר