"מחוזות אנטישמיים"

השר עמר בר לב: "תקיפת החרדי בתל אביב - מזעזעת"

השר לביטחון פנים, עמר בר לב, התייחס לתקיפה האכזרית של חסיד חב"ד בלב תל אביב: "אירועים שמתאימים לתקופות אפלות ולמחוזות אנטישמיים, ואסור שהם יתרחשו בשום מקום, בוודאי שלא בישראל" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
התקיפה בתל אביב (צילום: מצלמת אבטחה)

יומיים לאחר אירוע התקיפה האכזרי של חסיד חב"ד בלב תל אביב, השר לביטחון פנים, עמר בר לב, הגיב לאירוע התקיפה והדגיש כי המשטרה תמצה את הדין עם התוקף.

לדברי השר בר לב: "סרטון התקיפה מזעזע, ומעשה התקיפה כלפי הצעיר החרדי לא יעבור לסדר היום. אלו אירועים שמתאימים לתקופות אפלות ולמחוזות אנטישמיים, ואסור שהם יתרחשו בשום מקום, בוודאי שלא במדינת ישראל.

"המשטרה חוקרת את מקרה האלימות הזה, ותמצה עם התוקף הנבזה את הדין", הוסיף השר לביטחון פנים.

כזכור, שלשום פורסם תיעוד של גבר אלמוני התוקף באכזריות קבוצת חסידי חב"ד צעירים שצעדו ברחוב אלנבי פינת בן יהודה.

לטענת הבחורים, הם הלכו לתומם ברחוב כשהם באמצע מבצע תפילין כמידי יום שישי, ולפתע הגיח התוקף והדף בעוצמה את אחד מהם לקרקע ללא כל סיבה. הבחורים מספרים, כי התוקף קילל את החרדים לאחר מכן והסתלק מהמקום.

אחד הבחורים ההמומים שנכח במקום סיפר ל'כיכר השבת', "זה פשע שנאה לכל דבר ועניין, לא היה לנו איתו שום שיח ושיג והוא לפתע תקף אותנו בלי שום סיבה".

אלא שמאז אמש מסרב השר לביטחון פנים, עמר בר לב, לגנות את התקיפה האכזרית של הצעירים החרדים, למרות שברשתות החברתיות קראו לו להתערב באירוע החמור.

יצוין כי יממה לפני, הגיב השר בר לב לתקיפת שני אזרחים שהפגינו נגד בנימין נתניהו, התערב בחקירה ואף כינה את התקיפה כאירוע 'טרור'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר