מתקפה בדיון

מכה למשטרה: השופט החליט לשחרר את שלושת החרדים

בתום דיון החליט השופט לשחרר את שלושת הקיצונים מבית שמש שנעצרו הלילה בתנאים מקלים מאוד. עורך דינם מתח ביקורת על המשטרה (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הדלתות שפרצו השוטרים במהלך מעצר החשודים (צילום: באדיבות המצלם)

שלושת הקיצונים, החשודים במעורבות בהפרת סדר אלימה בבית שמש בשבוע שעבר, בזירת התאונה שבה נהרג אחד מתושבי העיר - שוחררו היום (רביעי) בתום דיון בבית משפט בתנאים מגבילים. זאת על אף שהמשטרה ביקשה להאריך את מעצרם בחמישה ימים.

עורך דינם טען בבית משפט כי שעות לפני מעצרם חוקר בתחנת בית שמש יצר עמם קשר וזימן אותם חקירה והם קבעו שעות לחקירה אבל בשעות הקטנות של הלילה שוטרים פרצו לביתם.

במהלך הדיון בבית משפט השלום בירושלים אמר נציג המשטרה שלפני כשבוע וחצי אירע אירוע טרגי בעיר בית שמש בו נדרס אדם על ידי משאית ומצא את מותו. כוחות משטרה הגיעו לטפל באירוע. לפי החשד פרצה הפרת סדר אלימה, בין היתר הייתה תקיפת שוטרים במקום וגרימת נזק לניידות המשטרה, וזאת על רקע העובדה שהמפגינים סברו שהמשטרה עומדת להעביר את הגופה לנתיחה.

"לפי החשד, ישנה מעורבות של שלושת המשיבים הנ"ל באותה הפרת סדר אלימה". כך נציג המשטרה. "שלושתם נעצרו על סמך צווי מעצר, נחקרו ומסרו גרסה".

עורך דינם של העצורים עורך הדין רועי פוליטי אמר שהחשודים אתמול זומנו לחקירה, מי טלפונית ומי ידנית. "קבעו איתם שהם מגיעים לחקירה היום בבוקר, ולהפתעתם בשעות הקטנות של הלילה דלתות עפות פנימה לתוך הבית. הטענה שכל אחד מהם שוחח עם שוטר וקבע איתו להגיע לחקירה היום בבוקר".

עו"ד פוליטי תיאר: "בשעות הקטנות של הלילה מגיעים כוחות משטרה", בהמשך מתח ביקורת על המשטרה: "אני כבר לא מדבר על ילדים שמתעוררים ונצרבת בהם ההבנה שהמשטרה לא בדיוק לעזרת הציבור והמשטרה לא מביאה את זה בחשבון. אני באמת לא מבין מה היה הרעיון לזמן אותם ולהרדים אותם. מה פחדו? שיברחו?"

כאמור, שופט בית משפט השלום בירושלים שחרר את שלושת החשודים בתנאים מקלים מאוד של ערבות עצמית והתייצבות לחקירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר