גל הטרור לא מפסיק | מחריד

ניסיון לינץ' במשפחה חרדית בי-ם; אב המשפחה משחזר: "היה לנו נס מטורף" • צפו

ערב קשה מאוד בירושלים: במספר שכונות במזרח ירושלים התרחשו אירועים אלימים על ידי ערבים. השיא של הערב - ניסיון לינץ' במשפחה חרדית עם שלושה תינוקות ברכב | אב המשפחה משחזר בריאיון וידיאו ל'כיכר' את רגעי הפחד • צפו (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
רכב המשפחה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

גל הטרור וההתפרעויות הבלתי פוסקות של התושבים הערבים במזרח ירושלים, נמשך הערב (רביעי) במלוא העוצמה, כאשר השיא היה לפני שעה קלה, כאשר משפחה חרדית ניצלה בנס מניסיון לינץ'. אב המשפחה סיפר על הרגעים הקשים בריאיון וידיאו ל'כיכר השבת'.

זוג חרדים שעלה הערב כדי לחגוג ולשמוח בעיר ירושלים, עברו בכביש הראשי בבית חנינה - בדרכם לירושלים, כאשר לפתע הם נחסמו.

לאחר שנחסמו על ידי קבוצת פורעים ערבים, הם הותקפו על ידי עשרות ערבים מקומיים, שניסו לבצע בהם לינץ', כאשר ברכב ישבו שלושה תינוקות.

האב סיפר לאחר שניצל ל'כיכר השבת': "נסענו לירושלים, והיינו בדרך להתפלל אצל רחל אמנו, והלכנו להגיד תודה רבה ולהתפלל על הכלל והפרט. אני לא יודע למה, במקום לפנות שמאלה המשכנו ישר, בכביש הראשון עברנו הכל חלק, רק ראינו פח שרוף באמצע הכביש, וחשבנו שאולי הערבים רבו בינם לבין עצמם".

"לאחר מכן, עברנו ליד הכיכר ועברנו בדרך ללא מוצא, הכל היה חסום, אני פתאום קולט את כל הכביש סגור עם רפסודות, ואני פתאום קלטתי את הצמאי דם הללו רואים אותו, ואז פתאום הם מתחילים לפוצץ את הרכב באבנים, כאשר יש לנו שלושה ילדים קטנים מאחור, ברוך השם היו ניסים והחלון של הילדים לא התפוצץ".

עוד מספר האב שעדיין בטראומה: "לא היה משטרה בכלל איפה שהיינו, ופתאום נזכרתי שיש את הקב"ה שתמיד שומר עלינו והצלחתי בנס לברוח משם, אני עדיין לא יודע איך, זה היה נס מטורף".

במקביל, גם בשעה זו פועלים כוחות המשטרה ומג״ב של מחוז ירושלים במספר מוקדי הפרות סדר והתפרעויות אלימות במזרח ירושלים. הכוחות מגיבים באמצעים לפיזור הפרות סדר בעקבות ידויי בקבוקי תבערה, ידויי אבנים, ירי זיקוקין, שריפות פחים, חסימות צירים וניסיונות לפגוע בכוחות הביטחון.

בשעה האחרונה במהלך הפרת סדר אלימה בעיסאוויה, נפצעו באורח קל 2 קציני משטרה בעת שפעלו במקום להדיפת המתפרעים. נבדק החשד שהפציעה נגרמה כתוצאה ממטעני צינור שהושלכו לעברם בעת הפרת הסדר.

מוקדם יותר היום, משטרת ישראל עצרה 5 חשודים שהשתתפו בהפרות סדר במוקדים שונים במזרח ירושלים. בשעה זו, כוחות המשטרה ממשיכים לפעול באזור בכוחות מתוגברים להדיפה ופיזור של מפרי סדר.

"משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות ובאפס סובלנות כלפי אלימות מכל סוג שהיא, הפרת הסדר הציבורי, התפרעויות אלימות וכל ניסיון לפגוע בשוטרים או באזרחים", נמסר ממשטרת ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר