המנהל נחקר

תיעוד: בניין בבני ברק קרס על המדרכה סמוך לעוברים ושבים

לאחר שלא פונה מהולכי רגל, חלק ממבנה המיועד להריסה בלב העיר בני ברק קרס על תחנת אוטובוס. מנהל העבודה עוכב לחקירה (חדשות עירוני)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
קריסת המבנה (צילום: לפי סעיף 27א)

חלק ממבנה מפעל הסיגריות 'דובק', בלב העיר בני ברק, קרס הבוקר (ראשון) מול עוברים ושבים. חלק מגג המבנה נפל על תחנת אוטובוס קרובה והביא להריסתה. אין נפגעים בנפש מהאירוע.

מדובר במבנה שבימים האחרונים עובר הריסה מבוקרת לטובת מבנה מגורים במקום בהמשך. חרף זאת היום לא פונו מבעוד מועד העובדים והשבים מהאזור לפני ההריסות.

תיעודים מרגעי קריסת המבנה פורסמו ברשתות החברתיות. במשטרת ישראל בודקים אם לפתוח בחקירה בעקבות האירוע.

מעיריית בני ברק נמסר: "מדובר בעבודות הריסה של מתחם "דובק" המיתולוגי שמשמש בשנים האחרונות מאז הפסיק המפעל את פעילותו כמרכז מסחרי. העבודות מתבצעות על ידי ובאחריות חברת 'צמרת העיר' שקיבלה לשם כך היתר. כפי הנראה העבודות אינן מבוצעות בהתאם לנהלי הבטיחות ותוך סיכון לשלום הציבור והעוברים ושבים".

עוד ציינה העירייה: "מהנדס העיר, האדריכל ערן וקסלר, יחד עם צוות אגף הפיקוח על הבניה, יצאו בשליחות ראש העיר לאתר ועצרו את ביצוע העבודות עד לבירור של האירוע. העבודות יחודשו רק לאחר ששלום הציבור יובטח".

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר