הגדוד החרדי יוצא מיו"ש ועובר לצפון:

מאות החיילים החרדים נפרדו בצעדה חגיגית ברחובות ירושלים

חיילי גדוד נצח יהודה סיימו תעסוקה מבצעית בגוש טלמונים ויירדו בקרוב לאימון בבקעת הירדן. את האימון פתחו הבוקר (רביעי) במסע קרבי ברחובות ירושלים עד רחבת הכותל המערבי (חרדים)

(צילום: הלל מאיר)

מאות מחיילי הגדוד החרדי 'נצח יהודה' של חטיבת כפיר יצאו הבוקר (רביעי) לצעדה ברחובות ירושלים. המסע החל בגן סאקר והסתיים בכותל המערבי. המסע הינו אירוע פתיחת האימון הגדודי המתקיים בבקעת הירדן, אחרי תקופת פעילות מבצעית ביהודה ושומרון.

המסע לווה בשירים וריקודים וברוממות רוח. במהלך המסע נצפו עשרות תושבים ואזרחים כשהם מעודדים את החיילים החרדים, חלק מהם אף הצטרפו לשירה ולריקודים.
מפקד הגדוד, סגן אלוף שלמה שירן, הקביל בטקס הסיום בכותל בין חיילי גדוד נצח יהודה המתקיימים מסע קרבי עם ווסט ונשק לחיילים שפרצו את חומות ירושלים לפני 55 שנה, "אנו הלכנו והם הלכו, אנו עם ווסט והם עם אפוד, אנו עם כומתה והם עם קסדה, אנו בראש מורם והם בראש נלחם. אנו השכמנו והם השכימו, אנו השכמנו לדברי תורה והם השכימו לקול שריקה, אנו השכמנו בניחותא לתפילה, והם קמו למשמע הפגזה" אמר מפקד הגדוד.
מנכ"ל עמותת נצח יהודה, יוסי לוי, נשא דברים בפני החיילים לפני יציאתם למסע, וחיזק את רוחם ואת עשייתם המתמדת. ״מרגש לראות את מאות חיילי הגדוד המצטיין נצח יהודה, צועדים בירושלים, עטופים באהבה של תושבי העיר ששלחו ברכות וצעדו עם הלוחמים. הגדוד מהווה את ליבת שילוב חרדים בצה״ל ובחברה וזוכה להערכה רבה מהפיקוד הבכיר בצה״ל ומהציבור החרדי המתון״, אמר.
הרב שאול עבדיאל, ראש תחום 'ניצוץ לנצח' בעמותת נצח יהודה אמר: "חווינו מסע של רוממות וחיבור אל הקודש, ככה הוא גדוד נצח יהודה, שילוב של ספרא וסייפא, קודש וקודש קודשים".
גדוד נצח יהודה סיים השבוע תעסוקה מבצעית של מספר חודשים בגוש טלמונים אשר בגזרת בנימין. במהלך התעסוקה ביצעו חיילי הגדוד מאות מעצרים ופעילות הגנתית והתקפית ענפה, כחלק משמירה על ביטחון האזרחים, אשר זכו עליהם לשבחים רבים.
לוחמי נצח יהודה (צילום: דובר צה"ל)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר