ללא היתר

תושבי שכונת רמות בירושלים המומים: "רוצים להקים אנטנה סלולרית ליד מוסדות לימוד"

תושבי הרחוב בשכונה הירושלמית, הופתעו לגלות עבודות להקמת אנטנה סלולרית | התושבים זועמים: גם לא יידעו אותנו על הקמת האנטנה וגם מקימים אנטנה מול מוסדות לימוד ולא היכן שקיבלו אישור מהעירייה (חדשות)

ארי טננבוים | כיכר השבת |
בניית האנטנה (צילום: באדיבות המצלם)

תושבי רחוב מירסקי בשכונת רמות בירושלים זועמים, לדבריהם, חברות הסלולר מתכוונים להקים אנטנת ענק בשכונה - מול מוסדות לימוד בהם לומדים אלפי תלמידים.

אמנם חברות הסלולר קיבלו היתר להקים אנטנה סלולרית ברחוב יצחק מירסקי 1 בירושלים, אלא שבפועל תושבי השכונה רואים חפירות להקמת אנטנה בהמשך הרחוב, ברחוב מירסקי 15.

מדובר במקום בעייתי, שכן הוא נמצא בצמוד לבית הספר 'בית יעקב' בו לומדות למעלה מאלף בנות ובסמוך יש ישיבות עם מאות תלמידים, גני ילדים וכן מספר בניני מגורים ברחובות מירסקי ובוקשפן.

תשתיות להקמת האנטנה ברחוב מריסקי 15 (באדיבות המצלם)
תשתיות להקמת האנטנה ברחוב מירסקי 15 (צילום: באדיבות המצלם)

תושבי השכונה פנו אל יו"ר ועדת תכנון ובנייה, מ"מ ראש העיר מטעם דגל התורה, לייזר ראוכברגר, וביקשו ממנו שיסייע להם, מכיוון שהוא חתום על ההיתר לבניית האנטנה.

לטענת התושבים, ראוכברגר, התחייב לעזור לתושבים במאבק ואף הפנה את הפיקוח שישימו לב היכן נבנית האנטנה, הפיקוח, העביר לתושבים התחייבות שהאנטנה תיבנה היכן שסוכם בהתחלה.

"למרות תשובתו הברורה של המפקח בנושא, בקרב התושבים החשש הוא גדול", מספר שמולי תושב השכונה ל"כיכר השבת", "אנחנו לפני בחירות מוניציפליות, כולנו תקווה כי נבחרי הציבור אכן קשובים וערוכים לעזור לנו". הוא מוסיף לסיום: "בניסיון להקים את האנטנה במקום שאינו מאושר בהיתר - חסמו מדרכת הולכי רגל אשר מאות משפחות עוברים בה מדי יום".

"במוצאי שבת האחרונה התקיימה אסיפה אשר נטלו בה חלק רבני השכונה והתושבים", מספר ל'כיכר השבת' תושב נוסף, "הנוכחים הביעו זעם רב איך קורה טעות כזו. מעולם לא היה פרסום על כך בשכונה שרוצים להקים אנטנה. הדבר נעשה במחשכים ובעורמה".

'כיכר השבת' פנה אל עיריית ירושלים, כדי לקבל את תגובתה, אך זו טרם נמסרה עד למועד פרסום הידיעה, כשתגיע - נפרסמה.

תשתיות להקמת האנטנה ברחוב מריסקי 15 (צילום: באדיבות המצלם)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר