טור אישי

הגיע הזמן // הרב ישראל גליס

הגיע הזמן שנפסיק לפחד, כן, העם רצה שלטון אחר ונציגים אחרים. די, מספיק הרסתם והכנסתם רוח של שנאה בין העם היושב בציון לבין יראי ה' החרדים (טור אישי)

הרב ישראל גליס | כיכר השבת |
נציגי ש"ס בבית הנשיא (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

הגיע הזמן שנפסיק לפחד, והנציגים שלנו העולים לשידור בתוכניות רדיו ברשת ב' או בגלי צה"ל יואילו לדבר ברור ולומר לשדרנים שאינם מתחלפים ואף אחד לא בחר אותם לשבת שעות ברדיו ולהשמיץ את הציבור החרדי.

הגיע הזמן לבקש משר התקשורת לעשות רביזיה או ניקיון אורוות ולשלח את השדרנים האלו או להעביר אותם קורס מיוחד שייתן להם פרספקטיבה חדשה אחרת על הציבור החרדי, לומר להם בפה מלא: היו פה בחירות והעם רצה משהו אחר.

כן, העם רצה שלטון אחר ונציגים אחרים. די, מספיק הרסתם והכנסתם רוח של שנאה בין העם היושב בציון לבין יראי ה' החרדים.

אני חושב, ואיתי חושבים רבים בציבור, שלפני השינויים בבתי המשפט צריך לעשות שינויים בתחנות הרדיו, "עלי התאנה" של כמה עיתונאים חרדים שנמצאים ברדיו לא מכפר על מסע ההסתה שאתם מקיימים כל היום, בפרט בשעות הבוקר נגד הציבור החרדי והציבור האמוני.

גם נשיא המדינה, הנכד של... הצטרף בעדינות ללוחמים נגד הימין, כולנו יודעים מאיזה חוג הוא בא...

גם אני ועוד רבים חושבים שאין להיכנס להר הבית, וגם העולם יודע שזה קומץ הזויים שנכנסים להר הבית, למרות החלטות ברורות של כל רבני ארץ ישראל ורבני העולם. הנציגות החרדית, החותמת על הסכם קואליציוני, צריכה להכניס סעיף מיוחד שאנחנו לא עולים ולא נעלה להר הבית עד ביאת גואל צדק.

הגיע הזמן להקים מרכז הסברה, שבו יהיו חברים טובי המרצים מהארגונים כמו ערכים, הידברות, לב לאחים, יד לאחים ועוד, שיצאו במסע הסברה בארץ ובעולם על הערכים היהודים. מרכז הסברה שלדעתי בראשו יעמוד הרב יצחק דוד גרוסמן שליט"א.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר