בקריצה

​נהי ובכי ממלכתי // ח' רציני

​"אני אוהבת את כולם ושונאת אותם בכל ליבי. יחד עם זאת לא ננוח עד שנשיב את המדינה לידיים הנכונות. שתי ידיים שמאליות" // ח' רציני קורץ על קבלת דין הבוחר באהבה, יחד עם מחשבות על עזיבה... (סאטירה)

ח' רציני | כיכר השבת |
(עיבוד: דבי גולד)

שדרן: "ושלום לחברת הכנסת היוצאת ממרץ בוקר טוב לך, בוקר לא פשוט הא??".

לכל הטורים של 'בקריצה' - הקליקו כאן

חה"כ: "תראה רזי, העם אמר את דברו. בהחלט. מה זה אמר, צעק בגרון ניחר. ואני מקבלת את קול העם בהבנה ובהרכנת ראש. הלא כך היא הדמוקרטיה היום אתה כאן ומחר עם ראש מורכן. מה שכן... אני מוכרחה לומר אם אתה דווקא רוצה לשאול, שהאשם המרכזי והבלעדי בהפסד הצורב הזה הוא ראש הממשלה היוצא, חוסר אחריות מצידו!!!! שילך לכל הרוחות, חוצוף פחדן ומוג לב. הרס את המדינה והנה בבקשה קיבלנו ממשלת ימין ממלא מלא חרדים. מלא!, ועוד בתקופה של ימי רצח רבין".

שדרן: "רגע רגע... רק שניה גברתי, את רצה קצת מהר מידי. את בעצם אומרת שהמצב כיום עם עלותה של ממשלת נתניהו השישית שחור משחור? את בעצם מרמזת שאת עומדת לארוז ולעזוב את הארץ?? לשם מה? ומדוע, לא הלכת רחוק מידי??".

חה"כ: (בוכה) "חלילה! המדינה חזקה יותר מכל גזען, ועוצמתית יותר מכל סחטן. אני לא חושבת שיש כאן שאלה בכלל, לא, וודאי! העם הביע את דעתו באופן סוחף. ואנחנו מקבלים את הכרעתו של העם. שדרך אגב הוא עם נוראי ומושחת. פשוט מזעזע. שוחד. מרמה. והפרת אמונים. מה שאלת?? אההה בוודאי..! לא עוזבים את הארץ ולא אורזים. זו ארץ מולדתנו כאן נולדתי וכאן אתבכיין בכיף. לנצח. אני רק אומרת שאם לא נתעשת אז הכרעת העם תתהפך על העם בפנים. פשוט העם ייאלץ להתחרט על עצם החלטתו. בושה וחרפה. צער צורב. אבל יחד עם זאת גאווה לדמוקרטיה! שיש לנו כזה בוחר שיודע לבחור בעצמו מה הוא מעדיף לבחור!".

שדרן: "אשאל זאת כך, ותעני לי בבקשה בכנות. האם את מצרה על כך שלא השכלתם לחבר את שתי המפלגות הגוססות ובכך להציל אולי את הגוש הדביק שעתה התפורר והיה כלא היה?, ועל מה בעצם אתם כרגע כואבים או אולי מביעים איזושהיא חרטה ואלי אף חשבון נפש. אתמהה??".

חה"כ: "שוב. אין כאן עניין של חשבון ונפש וכל זה, הרי היה יום חג לדמוקרטיה והציבור הישראלי הצביע ברגליים ובידיים. ממש נופף בחוזקה. החג הוא חג ונחגג גם כשלנו הוא נהפך לאבל. איך כתוב "נהפך לחבל מחולינו, רועדת תחתנו אדמתנו". זאת התחושה. אבל אין לנו את הפריבילגיה לערער או להרהר על תוצאת הבחירות. יש לומר ההרסניות והבלתי הגיוניות הללו. אתה שואל אם היו כאן מאסות של זיופים?? לא יודעת להגיד לך עכשיו. מוקדם מידי. יחקרו יבדקו ויסיקו מסקנות אלו האמונים על החוק והסדר במדינה. אבל אין באמת מישהו שאשם בתוצאה הזו מלבד הג'וק המטורף הזה שנכנס לבני האדם במדינה לפרק לעצמם את החיים ולנתץ בפטיש של ברזל את כל מה שאנחנו בנינו בעמל וביזע, שוב. אני וכל חברי מקבלים את גזר הדין באהבה, אפילו שמחים איתו. אני אוהבת את כולם ושונאת אותם בכל ליבי. יחד עם זאת לא ננוח עד שנשיב את המדינה לידיים הנכונות. שתי ידיים שמאליות".

שדרן: "לסיום, אני שומע שאת ממהרת, לא אגזול מזמנך. אז אני רושם לעצמי שאתם מכבדים את הכרעת הבוחר למרות הכל ומכירים בראש הממשלה הנכנס בנימין נתניהו ושריו סמוטריץ לביטחון, בן גביר לבט"פ ודרעי לאוצר. הבנתי נכון??".

חה"כ: (נזעקת. נסערת), "לאאא. ממש לא. נתניהו נבחר? יחד עם כל הקיצוניים והשחורים?? אני פשוט לא מאמינה. אני לא חושבת שאני יודעת איך ממשיכים מכאן. למהההההה?? אני חושבת שכדאי להמתין עם הפזיזות ולחכות לתוצאות האמת. עד שלא תיספר ותתייבש המעטפה האחרונה של הצוללנים אני לא ממש רוצה להגיב על התוצאות המחרידות שאתה מתאר כאן עכשיו בשידור. אוקי?, מאידך, אם אכן אלו התוצאות תוכל לראיין אותי שוב ולשמוע ממני שאני מכבדת את הבוחר אך בזה לו על שהוא לא מכבד אותי. תרשום לך את זה".

שדרן: "רשמתי. רשמתי. אבל גברתי אנחנו כבר חמשה ימים לאחר פרסום התוצאות הסופיות. וזהו זה. הימין עלה לשלטון. ימין על מלא. שמח מלא".

חה"כ: "אם ככה, תקליט אותי. ותקליט טוב!. אנחנו הולכים למרר להם את החיים מהאופוזיציה, אבל לא כמו שהם נהגו איתנו בוולגריות, באגרסביות. לנו יש מצפן אנושי ואמונה בצדקת הדרך, אנחנו נעשה את זה בצורה ממלכתית, עדינה, הגונה וסבלנית. כיאה לאנשים שמכבדים דמוקרטיה ומחבקים את העם, גם זה המנוול שבעט לנו בפרצוף. שיתבייש לו הבוחר. פככככ. אבל הוא לא אשם, שטפו לו ת'ראש. למרות שאין מה לומר אנחנו באופן אישי נפגענו מהעם הזה וכועסים מלא.מלא מלא"...

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר