חשוד בעבירות חמורות

תושב בית שמש נעצר; חשוד בפגיעה בתלמידים במוסקבה

בית המשפט האריך את מעצרו של תושב בית שמש החשוד בפגיעה בתלמידים ותלמידות בזמן שהיה מנהל בית ספר במוסקבה (חדשות בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: Shutterstock)

בית המשפט האריך היום (חמישי) את מעצרו של תושב בית שמש, חרדי כבן 38, בחשד כי בעת שהותו במוסקבה לפני מספר שנים, שם שימש כמנהל בית ספר, פגע בתלמידים. החשוד, הכחיש בחקירתו את המיוחס לו.

נציג המשטרה אמר בדיון כי הם מבקשים להאריך את מעצרו בשמונה ימים. "לפי החשד", הוא ציין, כי בין השנים 2012-2015, בזמן שעבד כמנהל בית ספר, הוא ביצע עבירות חמורות במספר תלמידים ותלמידות, כאש הפרשה נחשפה רק בתקופה האחרונה ובעקבותיה התנהלה חקירה סמויה.

ביום שישי האחרון הוצא צו מעצר, והחשוד נעצר אתמול, נחקר והכחיש את המיוחס לו. לפי דברי נציג המשטרה, הוא טען "שאם נגע בתלמיד כלשהו זו לא היה בכוונה לבצע בו עבירות אלא מתוך חיבה". הוא ביקש את הארכת מעצרו בטענה למסוכנות בשל חומרת העבירות ולחשש לשיבוש החקירה.

פרקליטו של החשוד, עו"ד מיכאל טפירו, אמר בדיון כי "העילות שעלו בבקשה, נטענו באופן אוטומטי, שיבוש. מדובר באדם נורמטיבי, אשר ניהל מוסדות חינוך, אדם שמעולם לא נשמעה נגדו כל תלונה".

לדבריו, "המשיב עוסק בחינוך 13 שנה, מעולם לא נשמעה ממנו כל טענה, לא לפני ולא אחרי. אנו חושבים שהחשדות פה הן תלונות סרק על כל המשתמע מכך. אנו כמובן לא חשופים לחומר החקירה, כשנראה אותן אני מאמין שהטענות אלה יתחזקו. אין פה שיבוש. אשתו ואחיו של המשיב נמצאים פה, הם נורמטיביים, עוסקים בחינוך, אנשים מהמעלה הראשונה".

עורך הדין אף האשים כי המשטרה שלחה את המתלונן לפגוש את החשוד, תוך שהוא מטיח בו דברים שמעולם לא שמע ובזמן הזה קופץ צוות בילוש ועוצר אותו כשהמתלונן מצלם ושולח לכל העולם. "זה כבר מלמד אותנו על נסיבות התלונה הזו, על רצון לקבל עוד תשומת לב או לגיטימציה או להצטרף לאיזה "טרנד" כלשהו".

הוא דחה את החשד לשיבוש ואמר כי "הוא אדם נורמטיבי, ללא עבר פלילי, משפחתו נורמטיבית. אפשר להסתפק בחלופה שתאיין את החשש ממסוכנות ושיבוש".

שופט בית המשפט השלום בירושלים דב פולוק החליט בסופו של הדיון להאריך את מעצרו בחמישה ימים בלבד, וטען כי שוכנע שיש "חשד סביר שהמשיב ביצע את העבירות המיוחסות לו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר