סקר מנו גבע

רוב הציבור הישראלי לא מרוצה ממינוי דרעי לשר הפנים

61% מהציבור הישראלי לא מרוצים מהמינוי של יו"ר ש"ס, אריה דרעי, לשר הפנים ורק 33% מרוצים מהמינוי הצפוי, כך עולה מסקר חדש של מנו גבע, וכמה מרוצים ממינוי בן גביר? (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
יו"ר ש"ס אריה דרעי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

מסקר חדש של מכון 'מדגם' בראשות מנו גבע שפורסם בסוף השובע ב'חדשות 12' עולה כי 52% מהציבור הישראלי מאמינים כי לראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, ולשר לביטחון לאומי המיועד, איתמר בן גביר, יהיה פתרון לגל הטרור, 31% סבורים שאכן השניים יצליחו להביא פתרון לגל הטרור.

הסקר בדק מה חושב הציבור הישראלי על המינוי המיועד של איתמר בן גביר לשר לביטחון פנים ותוצאות מפתיעות: 49% מהציבור הכללי מרוצים מהמינוי הזה ו-46% לא מרוצים. עם זאת, 80% ממצביעי גוש מתנגדי נתניהו מתנגדים למינוי בן גביר לתפקיד.

באשר למינוי הצפוי של יו"ר ש"ס, אריה דערי, לשר פנים, 61% מהציבור הישראלי לא מרוצים מהמינוי ורק 33% מרוצים מהמינוי הצפוי.

עוד נבק בסקר, מה חושב הציבור הישרלאי על 'חוק דרעי', חוק הקובע כי גם מי שהורשע ונדון למאסר על תנאי יוכל להתמנות לשר: 59% מתנגדים לשינוי החוק לעומת 22% שתומכים בו. גם בגוש הימין 43% נגד שינוי החוק לעומת 29% בלבד התומכים בו.

מי זכה לתמיכה הגבוה ביותר לקראת מינויו היה ח,כ יואב גלנט הצפוי להתמנות לשר הביטחון. 55% מרוצים ממינוי גלנט לביטחון בעוד 32% לא מרוצים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר