בקריצה

ממשלה בתהליך הרקבה // ח' רציני

"מה נשאר?" המשיך להרצות בשטף אל מול העיניים המתרוצצות בבהלה - הממונה על השארת פירורים לח"כים שהחלו להפנים את השורה התחתונה... // ח' רציני קורץ על הרכבה מורכבת ועל כאב הראש של הצוות... (סאטירה)

ח' רציני | כיכר השבת |
(עיבוד: דבי גולד)

הממונה על ניהול המשא ומתן מטעם הליכוד, תריב תבין, לא הצליח להבין מה כ"כ מסובך להבין מהם המשרדים שחולקו עד כה במסגרת הרכבת הפאזל הקשה והסבוך בעולם. בקבוצה - הסוערת יש לומר, של חברי מפלגת השלטון התפתח זעם ונערמו הטונים לגבהים צורמניים.

לכל הטורים של 'בקריצה' - הקליקו כאן

"יותר פשוט מזה אין. למה לחץ ומתח???". ניסה להרגיע בממלכתיות מעושה - המבוגר מבין המבוגרים.

"הציונות הדתית מקבלת שר במשרד הביטקוין ברוטציה לחודשיים, סגן שר במשרד הביטחון לאומתי לשנתיים, יו"ר וועדת היגוי ורוורס לבנתיים, ושלל סגני וועדות לפי משקל עד גמר המלאי".

"בנוסף, ש"ס תתפנק בשר לכל חבר כנסת מכהן. שר לכל חבר כנסת בדימוס ועוד שלושה בונוס בשביל ההרגשה הטובה. מילוי מקום ראש השב"כ המוסד והיוהמשי"ת, צ'ק פתוח להחלפת כל שופטי בג"ץ באברכי משי מרשת בני יוסף, וחוק ג'וקר העוקף כל חוק שלא יחוקק ובאם יחוקק". קל.

"מה נשאר?" המשיך להרצות בשטף אל מול העיניים המתרוצצות בבהלה - הממונה על השארת פירורים לחכי"ם שהחלו להפנים את השורה התחתונה. "יהדות התורה. חחחח בדקה סגרנו. אין להם דרישות. מים במשורה. וועדת כספים טיפהל'ה מורחבת הכוללת גם את האחריות על הפנים, החוץ הרווחה והכלכלה. סגן שר במעמד ראש ממשלה במשרד האחריות על כשרות שלטי החוצות. וששה סגני שרים במשרד התשתיות להפיכת בני ברק לדובאי בגירסה אברכית. פככככ גרושים"... "אההה ואיך שכחתי את הוועדה לפניות הציבור 'רשות הרבים' שתתמזג עם המדור ביתד נאמן, ואת הלשכה לתלונות הציבור על מיעוט התיקים שקיבלה המפלגה".

"ומה עם בן גביר???" "עוצמה יהודית מה קיבלה"?? נקשו שיניהם של אלו שהגיעו גבוה בפריימריז אלו לאלו.

"בן גביר חמוד, רוצה רק ארגז כלים קטנטן. בתחילת הקדנציה הוא יהיה השר לביטחון לאומי, וגם באמצע. ובהמשך יורחב השם ל'המשרד לביטחון גלובלי איומי לאומי לכל המי ומי'. פשוט. הוא ביקש בביישנות גם את הנגב הגליל הפריפריה המרכז הצפון וירושלים עם סמכויות להרחבת ההתנחלויות הקטנות לגדולות, הסדרת החשמל המים והסלולר בגבעות וסביבתן. וניתוק כל הנ"ל בכפרי בני המיעוטין והחרבתן". זה הכל.

היו רמיזות על רצון לקבלת מידע פנימי מהחדר פנימה גם על התיקים והמשרדים שנותרו לחברי המפלגה הגדולה בכנסת. בבקשה.

"לנו נשאר כך: אתם רושמים כן?, חמשה מגישי תה במליאה, ארבעה אחראיים להשתקת הצווחנים (גם במליאה), שלושה מצטלמים עם ראש הממשלה, שני ממתינים לרוטציה בוועדת בריאות השן וחשיבות הצחצוח"....., "ואחד תסכול ענק"! השלים דוד הממורמר מבין הממורמרים.

האווירה בקבוצת הוואצאפ היתה מדוכדכת. כולם שתקו. לא כעסו ולא קיללו. הרהרו. חלק לא הבינו מה חילקו עד כה וחלק לא הפנימו מה עושים מפה. הצד השווה שבהם שכולם החליטו למרוד להתפצל ולדפוק על השולחן, אבל התחרטו וחזרו בהם תוך כדי דיבור. שמא בקדנציה הבאה של ביבי או של זו הבאה אחריה הם יכנסו לרשימה השחורה ולא יקבלו כלום. אולי... ניהול בקבוצת וואצאפ של ממורמרים.

בינתיים פורסם כי חלק מחברי המפלגות החרדיות הודיעו שהמשא ומתן צועד אחורנית והדגישו ש'אנחנו לא נבהלים גם מאופוזיציה'! מה שגרר תגובת נגד חריפה של מנהלי המשא ומתן שהודיעו שיבקשו ארכה של שבועיים מהנשיא ו'אם צריך נשב עד שייצא עשן שחור'. כלשונם.

נכון לשעת סגירת הגיליון הורחב שוב שולחן הממשלה, פוצלו עוד חמשה משרדים, פויסו עוד עשרה בסגני שרים, ונורבגיה הודיעה על תביעה בהאג בעקבות הפגיעה בשמו הטוב של החוק הנורבגי המסכן.

הכל מצפים להכרזת ראש הממשלה המיועד שאכן 'עלה בידי'! וכדי שלא לשקר, בלב הוא מן הסתם יהרהר: 'לסכסך מצרים במצרים ולמנות את שר המים. לאכזב את חבריי הקרובים ולרכוש עוד כמה אוייבים. לצחוק כל הדרך למעון ולהכניס חצי מדינה לדיכאון. לשבור שיא בראשות הממשלה, ולארגן בחד פעמי הוזלה..."

בקיצור, להרקיב ממשלה....

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר