שמר סרטונים

פגיעות קשות בילדים: כתב אישום נגד איש החינוך מבית שמש

בבית משפט בירושלים הוגש היום בידי הפרקליטות כתב אישום נגד "איש חינוך" מבית שמש, שפגע בילדים באופן קשה בארץ ובמוסקבה (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

כתב אישום הוגש היום (שלישי) לבית משפט המחוזי בירושלים כנגד איש חינוך חרדי, תושב בית שמש, החשוד בביצוע מעשים קשים וחמורים בקטינים ועבירות נוספות. אתמול מעצרו הוארך בחמישה ימים.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד יפעת פנחסי-נבו, הנאשם עבד כמורה ובהמשך מונה כמנהל בית ספר "ראשית חוכמה" במוסקבה במהלך השנים 2015-2012. במהלך השנים ובהזדמנויות שונות ביצע הנאשם מעשים חמודם בקטין ושתי קטינות, בגילאי 13-10, אשר למדו בבית הספר.

במספר מקרים קרא הנאשם לקטינות לחדרו בבית הספר, נעל את החדר וביצע בהן מעשים קשים. במקרה אחר, במהלך השיעורים בו לימד הנאשם את הקטין, קרא לו, מידי יום, לעמוד בסמוך לשולחן המורה שם ביצע בו מעשים חמורים.

גם בהמשך, בעת שהותו של הנאשם בישראל, במהלך החודשים האחרונים, ביצע מעשים חמורים בקטין כבן 15 בעת ששהו בביתו של הנאשם, שם צילם אותו גם תמונות אינטימיות. בנוסף, הנאשם צילם קטינים במקווה והחזיק תמונות וסרטונים בלתי צנועים של קטינים באמצעות אפליקציית "טלגרם" המותקנת במכשיר הטלפון הסלולרי שלו.

פרקליטות מחוז ירושלים, שהגישה את כתב האישום, ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בית המשפט אסר לפרסם את כתב האישום המלא וכן כל פרט העלול לזהות את המתלוננים הקטינים.

אתמול פרסמה המשטרה חלק מחומרי החקירה במסגרת הגשת הצהרת תובע לבית המשפט. לפי המשטרה, לאחרונה נפגשו הנערים שנפגעו מאיש החינוך והם במקרה במהלך שיחתם, חשפו זה בפני זה את סודם - רק אז הבינו כי חלקם נפלו קורבן למעשיו של החשוד. אותם קורבנות סיפרו על כך למנהלת המוסד החינוכי במוסקבה ובהמשך לכך הועבר מידע זה לידי חוקרי משטרת ישראל שפתחו כאמור בחקירה מקצועית ומקיפה תוך שנאספו עדויותיהם של הקורבנות.

כאמור, לאחר מיצוי פעולות החקירה בעניינו, הוגשה ביום שישי האחרון הצהרת תובע בבית המשפט בירושלים מטעם הפרקליטות ומעצרו הוארך בחמישה ימים לטובת הכנתו והגשתו של כתב האישום. היום הוגש כתב האישום.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לפעול כנגד מעורבים בעבירות פליליות, בדגש לעבירות מין וכלפי קטינים, ותמצה את הדין עם עבריינים המעורבים בכך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר