מרכיבים ממשלה

יהדות התורה והליכוד חתמו על הסכם | זו רשימת התפקידים

ראשי מפלגת 'יהדות התורה', יצחק גולדקנופף יו"ר 'אגודת ישראל' ומשה גפני יו"ר 'דגל התורה', חתמו עם הליכוד על התפקידים שתקבל המפלגה בממשלה הבאה | בין התפקידים: שר השיכון, יו"ר ועדת הכספים, שר ירושלים ומסורת, סגני שר במשרד ראש הממשלה, התחבורה והרווחה, וראשות ועדות | יהדות התורה: "מחר תהיה ישיבה על הנושאים העקרוניים" (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
גולדקנופף, לוין וגפני, הערב (צילום: ללא קרדיט)

ראשי מפלגת 'יהדות התורה', יצחק גולדקנופף יו"ר 'אגודת ישראל' ומשה גפני יו"ר 'דגל התורה', חתמו הערב (שלישי) עם הליכוד על התפקידים שתקבל המפלגה בממשלה הבאה.

החתימה נערכה בסיומה של פגישה שערכו השניים עם ח"כ יריב לוין, שמנהל את המשא ומתן הקואליציוני מטעם הליכוד.

לפי חלוקת התפקידים שתקבל המפלגה, יצחק גולדקנופף ימונה לשר הבינוי השיכון כולל רשות מקרקעי ישראל, משה גפני ימונה ליו"ר ועדת הכספים של הכנסת.

אורי מקלב ימונה לסגן שר במשרד ראש הממשלה, שם יחזיק בתיק הפיתוח החרדי והתחבורה החרדית ויכהן במקביל גם כסגן שר במשרד התחבורה.

מאיר פרוש ימונה לשר ירושלים ומסורת ויהיה אחראי על מירון. יעקב אשר יעמוד בראשות ועדת הפנים והכנת הסביבה של הכנסת וישראל אייכלר יעמוד בראשות ועדת העבודה והרווחה.

ההסכם שנחתם

יעקב טסלר ימונה לסגן שר במשרד הרווחה או במשרד אחר שיסוכם עם ראש הממשלה ויצחק פינדרוס שייכנס לכנסת במסגרת החוק הנורבגי יעמוד בראשות הוועדה לפניות הציבור.

בהודעה מטעמה של 'יהדות התורה' נמסר כי "מכיוון שהיה צריך לבקש ארכה מהנשיא, חתמנו כעת על כך שנושא התפקידים נסגר, ומחר תהיה ישיבה על הנושאים העקרוניים".

יוזכר כי עוד הבוקר הובהר בביטאון הליטאי 'יתד נאמן' כי "ההסכם הקואליציוני יחתם רק לאחר ההסכמות על הנושאים העקרוניים שאינם ניתנים לפשרה ועומדים בציפור נפשה של היהדות הנאמנה", מה שלא קרה בסופו של דבר.

כעת, יצטרכו ביהדות התורה להגיע להבנות גם בשאר הנושאים העקרוניים, בהם חוק הגיוס, השוואת תנאי השכר של המורים בחינוך החרדי, חוק הגיור וכדומה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר