אתגרי החינוך 2023

המהפכה החינוכית בירושלים: ערב חשיפה לאברכים שייעצו להורים

מהפכת החינוך בירושלים נמשכת במלוא המרץ: ביוזמת ראש העיר ירושלים משה ליאון, נערך ערב חשיפה מרשים לקורס יועצים בקהילה | מטרת הקורס: הענקת ידע מקצועי לאברכים בעלי גישה חינוכית אשר מעורים בקהילה ואשר מסייעים להורים הנתקלים בסוגיה חינוכית מאתגרת (חדשות, חרדים)

ערב חשיפה מרשים בירושלים (צילום: עיריית ירושלים)

מהפכת החינוך בירושלים: ערב חשיפה מרשים לקורס יועצים בקהילה, מטעם מוסדות תל"ם ובתמיכת יחידת ההורות במנח"י, התקיים בירושלים.

מיזם נאמני קהילה, קיים כבר זה למעלה משנתיים בשכונות החרדיות בעיר, ובו אברכים בעלי גישה חינוכית ומעורים בקהילה מקבלים הדרכה למתן מענה ראשוני חינוכי להורים הנתקלים בסוגיה חינוכית מאתגרת.

בתל"ם מעלים קומה את המיזם ומעמיקים את ההכשרה באמצעות פתיחת קורס מקצועי וחדשני: ייעוץ בקהילה בליווי אנשי מקצוע ובברכת רבנים מובילים ממגוון קהילות.

בערב החשיפה נשאו דברים רבה של שכונת רמות בעיר, הגאון ר' ישראל גואלמן, מר שלום אייזנר ממונה פרויקטים בחינוך בעיריית ירושלים, הרב שלמה קרביץ- ראש תחום קידום נוער חרדי, מנכ"ל מוסדות תל"ם הרב בניהו דביר.

בקורס נכחו עשרות רבות של נרשמים מתחום החינוך ותמיכה לנוער והורים מתמודדים, המבקשים להתקבל לתכנית ולהגיע לימי הראיונות שיתקיימו בימים הקרובים.

ראש העיר ירושלים משה ליאון אמר: "אני מתרגש מאוד להיות המוביל של מהפכת החינוך בירושלים. אין דבר יותר חשוב מחינוך ילדינו. מהיום הראשון שאני בתפקיד סימנתי את מערכת החינוך כדבר החשוב ביותר שאותו אני בא לקדם. עם זה אני בא לעבודה ועם זה אני הולך. בירושלים החינוך הוא לפני הכל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר