בערב שבת | צפו

ניצול הפיגוע החרדי שיחזר: "ראיתי קנה של רובה מכוון לעברי"

בערב השבת האחרונה, התרחש ניסיון פיגוע בשומרון, הניצול, שמואל ריינץ מעמנואל, סיפר בזירה לראש מועצת שומרון יוסי דגן על רגעי האימה: "ניהיה כאן הפקרות חייבים להחזיר המחסומים". יוסי דגן : "להחזיר המחסומים ולצאת למבצע צבאי - לא נסכים לגל טרור" | צפו (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |

שמואל ריינץ, ניצל ביום שישי האחרון מיסיון פיגוע בשומרון, לאחר הפיגוע, הוא שיחזר לראש מועצת שומרון יוסי דגן את רגעי האימה.

ריינץ עשה דרכו ביום שישי מאלון מורה לכיוון עמנואל, כאשר בציר גלעד חסם אותו רכב המחבל, בנס ריינץ לא נפגע מהירי.

ריינץ תיאר את האירוע "אני נסעתי מכיון אלון מורה לעמנואל, אני נוסע אני רואה רכב עומד מצד שמאל מחכה, רכב שחור קטן, ואז אני ראיתי אותו עושה סיבוב פרסה, חשבתי שאני הולך להיכנס בו ואז עשיתי לו, סימן איך אתה נוסע, ואז המשכתי לנסוע, ואז שאני עברתי אותו הוא הוציא לי קנה של רובה גדול והתחיל לירות, כמה יריות, שמעתי בום בום בום, המשכתי לנסוע ולברוח".

ריינץ המשיך וסיפר: "אני אמרתי לעצמי הכל בסדר, לא נוזל ממך דם, הכל בסדר הגוף עובד, הראש עובד, העיניים עובדות, אני מרגיש ששום דבר לא קרה, ואז עצרתי לא המשכתי. ואז הגיעו כמה חברה יהודים, אני עצרתי התקשרתי למשטרה, השוטרת אמרה שמואל אתה עומד פה מחכה עד שיבואו כוחות הביטחון, אתה לא זז, הכל בסדר איתך? איך אתה מרגיש? אתה פצוע צריך אמבולנס? היה לך נס גדול צריכים להתקשר לאיתמר בן גביר וצריך להקים את הממשלה זה כבר נהיה הפקרות הפקרות, צריך להחזיר המחסומים", סיפר נרגשות.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן הגיע לזירת פיגוע הירי דקות לאחר האירוע. דגן קיבל במקום תדרוך מקציני צה"ל וממח"ט שומרון אל"מ שמעון סיסו.

דגן אמר בזירת הפיגוע: "אנחנו לא נסכים לקבל בשום אופן את חזרתו של גל הטרור כפי שהיה לפני מספר חודשים. אני דורש מהפיקוד הצבאי הבכיר, אני דורש מהממשלה היוצאת, שלא תחזור על הטעויות של לפני מספר חודשים, שעלו בדם. אני דורש מהדרג הצבאי הבכיר, לסגור עכשיו את המחסומים מסביב לשכם. המחבלים הפחדנים האלו יוצאים וחוזרים באין מפריע ולכן יש להחזיר את המחסומים ולצאת לפעולה צבאית כנגד התשתיות של הרשות הפלסטינית על מנת למנוע גל טרור מדמם נוסף. אנחנו לא נ‏שתוק ולא לוותר על ביטחון התושבים שלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר