הטרגדיה בהפגנה ביום חמישי

בלעדי | מדרדרים ונמלטים: תיעוד מרגעי פגיעת הפח בחרדית שנפצעה קשה

בתיעוד שהגיע לידי 'כיכר השבת' נראים רגעי הזוועה מפגיעת הפח בגב' מירל דז'לובסקי, בת ה-40 שנפגעה ביום חמישי באורח קשה בהפגנות שנערכו בירושלים | בשלב הנוכחי של החקירה זהות החשודים לא ידועה (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: מצלמה עירונית)

מתיעוד בלעדי שהגיע לידי 'כיכר השבת', נראה רגע דרדור הפח על הגב' מירל דז'לובסקי, האישה החרדית שנפצעה באורח קשה במהלך הפגנות באיזור שכונת בר אילן.

ההפגנה התרחשה ביום חמישי האחרון, וכפי שנחשף ב'כיכר', מחקירת המשטרה הראשונית עולה כי האישה נפגעה מצעירים שדרדרו פח, אחרי שהמפגינים כבר עברו להפגין במקום אחר.

בתיעוד שפורסם כאמור כאן לראשונה, ניתן לראות את רגעי דרדור הפח, ואת רגע הפגיעה לא ניתן לראות מכיוון שהמצלמה נמצאת בצד האחורי של הפח.

מפרטי החקירה הראשוניים, שהגיעו לידי 'כיכר השבת' עולה, כי למקום הגיעו מספר צעירים, בזמן שבמקום לא התקיימה הפגנה ודרדרו את הפח שהיה במקומו כדאי לנסות לחסום את הכביש.

במהלך דרדור הפח - הפח איבד שליטה ופגע במירל דז'לובסקי ומחץ אותה בין הקיר לבין הפח וגרם לפציעתה הקשה.

הבחורים שדרדרו את הפח צפו באישה נמחצת ונופלת ונמלטו מהמקום.

הידיעה על מחיצת האישה ופציעת הקשה, הגיעה למשטרה, מספר שעות לאחר שקרה המקרה - וכעת הם ממשיכים לחקור את המקרה בניסיון לאתר ראיות נוספות, כדי לעלות על זהות החשודים - שעד עכשיו טרם ידועה למשטרה.

יודגש, כי ההפגנה התקיימה ברחוב יחזקאל פינת רחוב צפניה, בזמן האירוע ההפגנה עברה כבר לבר אילן, והאירוע התרחש ברחוב רבנו גרשום פינת יחזקאל - כמה מאות מטרים ממוקד ההפגנה ברחוב יחזקאל.

כוחות הצלה שהוזעקו למקום פינו אותה לבית החולים שערי צדק במצב קל, וכשהיא הגיע לבית החולים הדרדר מצבה והוא הוגדר קשה מאוד והיא אושפזה במחלקת טיפול נמרץ. מיד עם הדיווח מבית החולים משטרת ירושלים פתחה בחקירת המקרה וכוחות משטרה הגיעו במהלך הלילה לאסוף ממצאים בניסיון לאתר את החשודים.

אחד ממארגני ההפגנה ביום חמישי אמר 'לכיכר' ש"מדובר באירוע חמור, אין אף רב שמתיר לעשות את זה, צריך לגנות ולהוקיע את מי שפצע את האישה". גינויים רבים נשמעו גם מראש הממשלה המיועד נתניהו וכן מחברי הכנסת החרדיים, הדתיים והחילונים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר