החשוד: "נעצרתי כי אני ג'ינג'י"

דרש להסיר תמונות נשים: איים על חנות משקפיים מוכרת ונעצר

בפשיטה של המשטרה אתמול על שוק מאה שערים, כוחות עצרו תושב בחשד שביקש מחנות אופטיקה הלפרין להסיר תמונות נשים לפני מספר ימים (משטרה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג כיכר השבת)

לא רק חנויות סלולר ופחי אשפה: המשטרה עצרה אדם החשוד באיומים על חנות המשקפיים של רשת 'אופטיקה הלפרין' ימים ספורים לפני שהושחתה בידי חשוד נוסף. החשוד ביקש מבעלי החנות בשכונת מאה שערים בירושלים להסיר תמונות של נשים.

על פי החשד של המשטרה, כמה ימים לאחר שהחשוד יחד עם חשודים נוספים ביקשו להסיר את הפרסומות, חשוד נוסף גרם נזק.

החשוד הובא הבוקר (חמישי) לדיון בעניין הארכת מעצרו בפני בית המשפט בירושלים. בפתח הדיון בבית משפט השלום בירושלים, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו, אמר נציג המשטרה כי הרקע לבקשה הוא העובדה שישנם בעלי עסקים בשכונות החרדיות בירושלים שסובלות מהתנכלויות מצד קומץ על רקע אידיאולוגי.

החשוד נעצר בפשיטה משטרתית (צילום: חיים גולדבג/כיכר השבת)

נציג המשטרה פירט: "זה יכול להיות פעם חנות למרכז סלולר, פאות, משקפיים או ביגוד, שאינם עומדים בסטנדרטים של אותו קומץ. כל חנות שלא נכנעת ללחצים שמופעלים עליה מצד אותו קומץ - אנו מגיעים לגרימת נזק, מחאות ואף הצתת חנויות במקרים מסוימים. במקרים על פי רוב מדובר באנשים שמגיעים לחלון הראווה של החנות משליכים חומר המפיץ ריח לא טוב שגורם ללכלוך וחוסר יכולת לשהות בחנות וגם לנזקים כספים במישרין ועקיפין".

נציג המשטרה פירט גם את כרוניקת האיומים המרומזים: "עובר (לפני. א"כ) לגרימת הנזק, מגיע אדם או מספר אנשים שמודיעים לבעל החנות שהוא לא עומד בסטנדרטים של הצניעות. גם אם לא נאמר במפורש, ברור לאותו בעל חנות כי הנזקים יגיעו בצורה כזו או אחרת".

"בגלל שאני ג'ינג'י" החשוד מובל למעצר (צילום: חיים גולדברג/כיכר השבת)

בהמשך, פירט נציג המשטרה את החשדות כלפי העציר: "החשוד, הגיע לחנות האופטיקה יחד עם חשודים נוספים ואיימו על אחד העובדים במקום להוריד תמונות פרסום שאינו עומד בסטנדרטים. לאחר מכן עזבו את המקום". בעלי החנות לא שעו לדרישתם ומספר ימים לאחר מכן, הגיע חשוד ושבר את הויטרינה והתיז חומרים המפיצים ריח רע. "סמיכות האירועים מעלה חשד כבד למעורבתו של החשוד" טען נציג המשטרה.

אתמול (רביעי) הבחין קצין משטרה בחשוד וביקש לעכב אותו. החשוד סירב. הקצין ביקש לעצור אותו והוא סירב גם לזאת. במקום החלה התקהלות. החשוד הכחיש בחקירתו כל קשר לקשירת נזק, אך הוא מודה שאכן הגיע לחנות ב- 14.12.22 וביקש להסיר את השלטים מהאוטובוסים והחנויות.

התקהלות במקום המעצר (צילום: חיים גולדברג/כיכר השבת)

"בגלל שאני ג'ינג'י": העצור הגיב בדיון: ״המשטרה מכירה אותי, אני ישבתי פה כבר עשר פעמים לבד בגלל שאני ג'ינג'י. אני סובל בגלל שמכירים אותי בגלל שאני ג'ינג'י. אני ישבתי בל"ג בעומר במירון ועצרו אותי בגלל שאני ג'ינג'י, אני רואה התנכלות מכוונת. יותר מ-10 שנים אני יודע מזה עבירה. אני אדם אינטליגנטי, כואב לי ואני אומר מה שכואב לי. זכותו של אדם לדעת שהוא מכאיב לי. אני מבקש להשתחרר ושזה יהיה מהר כי יש לי להדליק נרות חנוכה בשעה 16:00".

מעצרו של החשוד הוארך בארבעה ימים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר