חקירת תחת איסור פרסום

הבריחה מהמארב והבלשים המחופשים • כך נתפס ונעצר החשוד בדרדור הפח בירושלים

שלב אחר שלב: כך נעצר הקטין החשוד בדרדור הפח במאה שערים, שהוביל לפציעתה הקשה של האם החרדית מירל דז'לובסקי • המצוד הארוך שכלל בלשים מחופשים לחרדים ומארב שבו כמעט נתפס וחמק ברגע האחרון • וגם: הרשעות העבר של בן ה-16 (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
פשיטה משטרתית במאה שערים, היום (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בשעות אחר הצהרים היום (ראשון) נעצר, כפי שנחשף לראשונה ב'כיכר השבת', קטין חרדי בן 16, החשוד בדרדור הפח שהוביל לפציעת האם החרדית באורח קשה, במהלך מחאת הקיצונים במאה שערים בירושלים לפני כשבוע וחצי.

כעת אנו חושפים את מה שהתנהל מאחורי המאמצים ללכידתו. בשבוע האחרון משטרת ישראל ניהל מצוד של ממש אחרי החשוד. המצוד כלל פשיטות יומיות על מאה שערים ועל ביתו של החשוד.

באחד מן הימים בשבוע האחרון הציבו השוטרים מארב לחשוד. הקטין בלע את הפיתיון ונכנס למארב אולם ברגע האחרון הצליח להימלט מידיהם של השוטרים. היום, כאמור, אחרי כשבוע וחצי, הוא נעצר והובא לחקירה.

מדובר בחשוד, תושב שכונת גאולה, שכבר הורשע בעבר בהפרות סדר. לפני כשנה נגזר דינו בתיק אחר שהיה לו. המשטרה מחפשת אחריו כבר מספר חודשים, עוד לפני דרדור הפח.

מלבד החשד כי דרדר את הפח בהפגנה לפני כשבוע וחצי, דרדור שהוביל לפציעתה הקשה של האם החרדית מירל דז'לובסקי, הקטין חשוד גם במספר אירועים של ריסוס גרפיטי והפרות סדר.

הוא נעצר היום בשכונה חרדית בירושלים, במקביל לפשיטה של המשטרה במאה שערים. במהלך המצוד אחריו השתתפו בלשים רבים, מהם המחופשים לחרדים.

בלעדי: תיעוד מרגעי פגיעת הפח בחרדית שנפצעה קשה

ממשטרת ישראל נמסר: "חקירת המקרה נמשכת ובכוונת המשטרה להמשיך לפעול למיצוי הדין עם כלל המעורבים במעשה. משטרת ישראל תמשיך לפעול נגד מפרי סדר, פורעי חוק ועבריינים אלימים שיפגעו באזרחים או בשוטרים".

יצויין כי צו איסור פרסום הוטל על החקירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר