הסגולה ששברה את הרשת

רוצים ישועה תוך שנה? כל הפרטים על "סגולת החנוכייה"

בשנים האחרונות, בנר ראשון של חנוכה, אלפי אנשים מעלים לרשתות, את הישועות להן הם זכו, אחרי שהם הטמינו פתק בקשה בחנוכייה | מהי הסגולה המדוברת ואיך עושים אותה? בפנים (יהדות)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
הדלקת נרות חנוכה | ארכיון (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

עוד לא שמעתם על "סגולת הפתק" - שהצליחה לשבור את הרשת? אז אנחנו כאן בשבילכם, גם לספר לכם על הסגולה וגם להזכיר לכם להטמין הערב (ראשון) או מחר פתק עם בקשה.

אם אתם חיים בעולם וערניים למה שקורה ברשתות החברתיות, בוודאי לא הצלחתם לפספס בשנים האחרונות, את הסגולה הכי מדוברת.

מדובר על "סגולת הפתק" - כאשר על פי המסורת, ב'זאת חנוכה', שחל הערב, זה זמן של עת רצון מיוחד, ולכן לוקחים פתק כותבים בו בקשה מיוחדת ומטמינים אותו בתוך החנוכייה - עד לחנוכה הבא.

אך קודם להטמנת הפתק ולאחר הדלקת הנר השמיני של חנוכה, יושבים ומביטים בנרות, ומול החנוכייה כותבים על פתק את הכותרת "מן המיצר קראתי י-ה, ענני במרחב י-ה". מתחת לכותרת כותבים את הבקשה המיוחדת שיש לנו לקראת השנה הקרובה.

מיד לאחר שנרות חנוכה כבים מאליהם, לוקחים את הפתק עם הבקשות ופשוט מטמינים בתוך החנוכייה, שם הם נשארים עד לחנוכה הבא.

בנר ראשון של חנוכה בשנה הבאה, פותחים את הפתקים ומגלים - האם זכיתם לישועה שכה ציפיתם?

ברחבי הרשת ניתן למצוא אלפי גולשים, שמדווחים על ישועות מעל הטבע שהם ראו לאחר הטמנת הפתק, עקרות נפקדו בילדים, עניים זכו לצאת מקושי השעבוד הכספי וחתנים וכלות זכו לקבל את זיווגם ועוד ועוד.

עם זאת, מחובתנו לציין, שייתכן והסגולה לא תעבוד עליכם, אבל אתם לא צריכים להיות מאוכזבים, כיהודים מאמינים בני מאמינים, אנו מאמינים שזה מה שטוב עבורנו ואנחנו עשינו את ההשתדלות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר