פירות ההסתה

"דוס מסריח, תעופו": נהג דתי הותקף בנתב"ג; מתפלל בבית כנסת נדקר בבקבוק זכוכית

שתי תקיפות על רקע דתי בשבוע האחרון: בבאר יעקב נדקרו שני צעירים שיצאו משיעור תורה, האחד הצליח לברוח וחשודים נעצרו • בתחנת דלק התעמת נהג הסעות עם אדם דתי שביקש ממנו להזיז את רכבו. היום הוגש נגד התוקף כתב אישום (אקטואליה, בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ההסתה נגד החרדים מחלחלת בשטח? בשבוע האחרון התרחשו שני מקרים של תקיפות על רקע דתי. כך פורסם היום (שלישי) ב'ישראל היום'. במקרה אחד קילל נהג הסעות אדם דתי שביקש ממנו להזיז את רכבו. במקרה אחר הותקפו שני נערים שיצאו מבית כנסת.

היום הוגש כתב אישום נגד נהג ההסעות, גבר כבן 47 תושב חיפה, בגין עבירות של נסיון פציעה, חבלה במזיד ברכב ותקיפה סתם. על פי כתב האישום, ביום רביעי שעבר הגיע המתלונן עם רכבו לתחנת הדלק "מנטה" נתב"ג וביקש מן הנאשם שיזיז את רכבו, שכן חסם את נתיב הנסיעה. הנאשם התעלם מבקשת המתלונן, תדלק את רכבו ואמר למתלונן "דוס מסריח, תעופו" וכן מספר אמירות מבזות הנוגעות לאנשים דתיים.

בתגובה, ובעודו יושב בכיסא הנהג, שלף המתלונן את הטלפון הנייד שלו והחל לצלם את הנאשם, זה בתגובה חיווה תנועה מלוכלכת לעבר המתלונן וכאשר המתלונן ניסה לעקוף את רכבו של הנאשם מצד שמאל, נטל הנאשם מטף לכיבוי אש שהיה במקום והשליכו לעבר המתלונן דרך חלון רכבו הימני קדמי של המתלונן, אשר היה פתוח אותה העת, וזה פגע במערכת הרכב.

המקרה השני, לפי הדיווח ב'ישראל היום', התרחש כאמור בבאר יעקב. המקרה התרחש בסוף השבוע האחרון ובו שני משתתפים בשיעור תורה בבית כנסת הותקפו בידי מספר מעורבים שהיכו אותם. אחד הקורבנות נדקר בבקבוק זכוכית ונחבל בראשו. הקורבן השני הצליח לברוח. החשודים במעשה נעצרו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר