כך הוא נעצר

אזיקים בידיים וברגליים: התרגיל שעשו השוטרים לישראל פריי

העיתונאי החרדי חשד כי מדובר בשוטרים, אולם בכל זאת התייצב במארב שהוטמן לו. הוא עדכן את מקורביו ונעצר • כך הוא מגיב כעת (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
פריי (צילום: shutterstock ובאדיבות ערוץ הכנסת)

העיתונאי החרדי ישראל פריי, שנחקר הבוקר (שלישי) בחשד שהסית לטרור ואלימות, נעצר בידי המשטרה בתרגיל שערכו לו שוטרים לאחר שסירב מספר פעמים להתייצב לחקירה.

לדברי עורכת דינו, גבי לסקי, פריי נעצר לאחר שאדם שהתחזה למקור עיתונאי יצר עמו קשר וביקש להיפגש עמו לטובת סיפור עיתונאי. פריי, אשר דיווח על כך מראש למקורביו וחשד כי מדובר בתגריל משטרה, בחר להתייצב.

פריי ציין בפני עורכת הדין לסקי כי בעת המעצר הוא נאזק בידיו וברגליו. לדברי פריי בשיחה עם עורכת דינו כי: "שום דבר לא ישבור אותי. המעצר שלי הוא עוד סימן למשטר הפשיסטי העולה. השוויון, החמלה והצדק ינצחו".

כזכור, פריי נעצר בעקבות ציוצים שפרסם ברשת החברתית 'טוויטר', בחשד שהסית בהם לטרור ולאלימות. החקירה בעניינו נפתחה בחודש שעבר, אחרי אישור מפרקליטות המדינה, בעקבות שלוש תלונות שהתקבלו מאזרחים ולפיהן העיתונאי הסית לטרור בציוצים בטוויטר.

הציוצים שהעלו את חמתם של המתלוננים עסקו בפיגוע הטרור המחריד בשועפט, בו נהרגה הלוחמת נועה לזר הי"ד. פריי צייץ בתגובה למעצר המחבל ביפו על ידי המשטרה: "תראו מה זה גיבור. הוא עשה את כל הדרך משכם עד ת"א ולמרות שכל הישראלים סביבו לוקחים איכשהו חלק בדיכוי, ריסוק והרג בני עמו-הוא בכל זאת חיפש מטרות לגיטימיות ונמנע מפגיעה בחפים מפשע. בעולם מתוקן הוא היה מקבל מדליה".

המשטרה ניסתה בחודשים האחרונים מספר פעמים לזמן את פריי לחקירה, אולם הלה הודיע כי אין בכוונתו להתייצב. בעקבות כך הוציא בית המשפט בעניינו צו מעצר, והבוקר כאמור הוא נעצר.

עורכת דינו גבי לסקי מסרה: "יום בו משטרת ישראל בוחרת להתחזות בפני עיתונאי כמקור כדי לעצור אותו הוא עוד סימן שהמשטרה הופכת להיות משטרה פוליטית, וזה עוד בטרם חוקק חוק בן גביר המסוכן. זה מעצר פוליטי שמטרתו להלך אימים ולהתשיק את מי שלא מיישר קו וזה תמרור אזהרה לכל מי שרואה בעצמו אופוזיציה לשלטון החדש. היום זה פריי מחר זה כולנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר