צפו בתיעוד

לול תינוקות וילדים בלבוש כתום: כך הפגינו הקיצונים

כמה מאות אנשים מקהילות הקנאים במאה שערים קיימו עצרת במחאה על מעצרם המתארך של שלושה קיצונים. לאחר העצרת התפתחו מהומות אלימות ומפגין נפגע מסוס (חדשות חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

כמה מאות אנשים מקהילות הקנאים במאה שערים קיימו הערב (ראשון), עצרת בבית מדרש סאטמר ברחוב יואל בירושלים. במהלך העצרת בה משתתפים כמה מאות אנשים בה דיברו מספר רבנים, מחוץ לבית המשטרה הוצג מיצג מחאה על המשך מעצרם של שלושה עצורים, ביניהם יהושע דדון שנעצר ונאשם בהצתת חנות הסלולר בגאולה לפני מספר חודשים.

המפגינים הציגו לול תינוקות וסמוך לו נכתב ״אבא, מתי תראה אותו???", זאת בעקבות שבמהלך מעצרו של דדון נולדה לו בת אותה טרם ראה בשל המעצר.

מיצג נוסף שהוצג - נרות חנוכה, כמחאה על מעצרם של שני עצורים בחשד שביקשו מאופטיקה הלפרין במאה שערים להסיר פרסומי נשים. השניים לא היו בביתם במהלך חלק מימי החנוכה ולא זכו להדליק נרות. על המשאית עליה הוצגו המיצגים עמדו ילדים עם שלטים ״שכחתם שרק ברוסיה השולטן הוא דיקטטורי״.

מחר יתקיים בבית משפט השלום בירושלים דיון נוסף בעיניינם של העצורים.

בסיום העצרת יצאו המפגינים לתהלוכה כשהם צועדים אחרי משאית עליה עומדים 10 מפגינים עם מדי אסיר כתומים כאות הזדהות עם העצורים. המפגינים הגיעו לרחוב בר אילן ושם הם ממשיכים להפגין כשכוחות המשטרה מנסים לפנות אותם ובמקום החלו עימותים אלימים.

מפגין אחד נפצע מפרשי המשטרה בעת שאחד הסוסים פגע בו כשישב באמצע הכביש והוא פונה לבית החולים. כוחות משטרה בפיקודו של מפקד תחנת לב הבירה ממשיכים לנסות מפזר את המפגינים. צפו בתיעוד האירוע:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר