גלגולה של שיחה

אברך השאיל את הטלפון לשיחה קצרה - ונחקר בחשד לאיומים

אברך שביקש לעשות חסד עם בחור חסידי שביקש שיחת טלפון קצרה, נחקר במשטרה בחשד לאיומים - עד שהצליח לשכנע את החוקר, כי לא הוא המאיים | הסיפור המלא (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Zack Wajsgras/Flash90)

אברך שביקש לעשות חסד עם בחור חסידי שביקש שיחת טלפון, נחקר במשטרה בחשד לאיומים - עד שהצליח לשכנע את החוקר, כי לא הוא המאיים.

האירוע החל בשבוע שעבר, כאשר אותו אברך עמד מחוץ לאולם אירועים בבני ברק, כשלפתע ניגש אליו בחור צעיר - שהוא לא מכיר, וביקש ממנו את הטלפון הסלולרי לשיחה קצרה, בקשה שמתרחשת רבות בציבור החרדי.

אותו בחור, כך התברר למפרע, רצה לאיים על אדם אחר בשל סכסוך בין חסידויות - ובגלל זה ביקש טלפון מסתם אדם ברחוב, כך שיהיה קשה יותר לעלות על זהותו.

‏לאחר מספר ימים, בערב שבת האחרון, האברך שהששיל את הטלפון - זומן לחקירה למשטרה, אך לא הבין על מה ולמה. לאחר השבת, התייצב האברך לחקירה ובפתח החקירה נאמר לו שהוא חשוד באיומים.

האברך הצליח במהלך החקירה לשכנע את החוקר שלא הוא המאיים ובסך הכל השאיל טלפון לאדם ברחוב, ובסיום החקירה הוא שוחרר.

ל'כיכר השבת' נודע שהרקע לאיומים הוא סכסוך בין שתי חסידויות, והחקירה בנושא נפתחה במחוז כרמל של המשטרה, שם מתגורר האדם שאוים, לאחר שהגיש שם את התלונה על האיומים.

עוד נודע ל'כיכר השבת' כי האיום לא היה משמעותי והוא ברף הנמוך. בחקירה מאומצת של המשטרה, החוקרים הגיעו לכלל המעורבים בתיק ובימים האלה שוקלים האם לסגור את התיק או להמשיך בחקירה.

יודגש כי האברך שנחקר נוקה מכל חשד לאחר שלמשטרה התברר הסיפור כולו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר