ראה אותו אחרון?

פרשת מוישי קליינרמן: המשפיע הברסלבאי המפורסם חשף; נחקרתי במשטרה

295 יום להיעלמותו של הנער מוישי קליינרמן: המשפיע המפורסם רבי יואל ראטה, סיפר לתלמידיו, כי בזמן ביקורו בארץ, הוא נעצר בנתב"ג והתבקש לבוא לחקירה | הסיפור המלא שסיפר המשפיע (חדשות)

שימי שפר | כיכר השבת |
מוישי קליינרמן והמשפיע החסידי (בעיגול) (צילום: באדיבות המשפחה, החיזוק היומי)

המשפיע החסידי מארה"ב הרב יואל ראטה, 'ר"מ תפארת התורה ברסלב', ומהדמויות המוכרות והמשפיעות בקרב חסידים רבים בארה"ב וגם בישראל, נחקר במשטרה, אודות היעלמותו של הנער מוישי קליינרמן, אשר היום (שלישי), הוא היום ה-295 להיעלמותו.

בדברי סיכום שכותב המשפיע לכלל תלמידיו אודות הביקור שלו בארה"ק, ביקור שהסתיים בתחילת השבוע ושנמשך שלושה ימים, מספר המשפיע בין היתר כי במהלך הגעתו לישראל, דקות ספורות לאחר נחיתתו בנתב"ג, הודיעו לו כי הוא אינו יכול להמשיך בדרכו וכי עליו להמתין להגעת השוטרים.

המשפיע ממשיך ומספר כי אחד האברכים שהמתין לו בנתב"ג ביקש מהשוטרים שלא ייקחו אותו בניידת משטרה, היות ומדובר באדם שיש לו תלמידים רבים.

לאחר הפצרות רבות, סיפר המשפיע, הסכימו השוטרים שהוא ייסע יחד עם המשפיע לתחנת המשטרה, כאשר כל הדרך ליוו השוטרים את הרכב, על מנת לוודא שהוא לא יברח.

"הגענו לתחנת משטרה", סיפר המשפיע, "שם הכניסו אותי לחדר קטן, וכששאלתי מדוע, נאמר לי שעליי להמתין לצוות חקירה מיהודה ושומרון. מאחר ועברו כמה שעות שלא שתיתי, הכינו לי כוס קפה שחור ללא חלב שנתן לי קצת כוח, ולאחר שביקשתי ללמוד באחד מהספרים, הביא לי השוטר ספר תהילים. החקירה נמשכה מספר שעות, ומתברר כי היא קשורה לבחור מ.ק (מוישי קליינרמן. ש"ש) שלצערנו נעדר ונעלם, ושהיו מי שהפיצו שמועה כי הוא נראה לאחרונה בנסיעה שלי למקומות הקדושים בישראל, ולהקמת המצבה של סבי הרב מקארלסבורג זצ"ל".

"טרם סיום החקירה נשאלתי האם אהיה מוכן להיבדק בפוליגרף, והשבתי שכן, כי אני לא משקר ולא חושש, ולאחר מכן סוכם על בדיקת פוליגרף שתבוצע בירושלים", סיפר המשפיע.

יצוין, כי במשטרה עדיין בודקים כל קצה חוט או מידע שמתקבל בנושא הנער הנעדר, כולל שמועות שהיו כי מוישי שהה אצל המשפיע הרב ראטה בתקופה לפני שנעדר, וזאת ככל הנראה הסיבה לעיכובו לחקירה, בסיומה הוא כמובן שוחרר להמשך ביקורו בישראל שכלל בין היתר מסירת 12 שיעורי תורה וחיזוק בקרב תלמידיו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר