טור דעה

גם אתם 'חד פעמי'... // הרב ישראל גליס

מחיאות כפיים שעבדתם קשה כדי ששר האוצר יוריד את המסים על חד פעמי, תדעו שגם אתם חד פעמי... // הרב ישראל גליס בטור מיוחד על ההסתה והפעילות של הח"כים החרדים ועוזריהם (חדשות)

הרב ישראל גליס | כיכר השבת |
מליאת הכנסת (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

מי מסית? אלו העומדים על הבמה ברחובות העיר או כאלו הנקראים עו"ד או זה שמגלה את ערוותו כדי להתקדם או בכלל אלו בתקשורת שהחל משש בבוקר משדרים הסתה?

אנחנו בחרנו שלטון חדש, ביניהם השר לביטחון פנים, שחוץ מלדבר ולהגיע לאזור ולהצהיר אמירות חלולות עם אפס מעשה – "דברתי עם המפכ"ל ועם מפקד האזור", איך אומרים באידיש? "כלם פאדי" או שר תקשורת שלא דואג לסגור למסיתים את הפה או זאת שהיום נבחרה לשרת ההסברה.

למה אין לנו משרד הסברה משלנו? למה אין לנו גם מאות או אלפי מפגינים שיצאו לרחוב? דרך אגב, אני ורבים שמאחלים לאלו שיוצאים להפגין בכל מוצאי שבת - תמשיכו להפגין בכל מוצאי שבת, זה מצטלם יפה.

אנו רואים ושומעים את ראש העיר או המפכ"ל שנזרק או העו"ד של ניקיון השלטון הארצי שבמשך שנה וחצי לא שמענו אותו, הוא עדיין לא נחקר על ההסתה שהוא מארגן בתקשורת וברחוב, הוא מופיע עם גלימה מול עשרה שופטים, ומקבל שם כבוד.

אני שואל ורבים שואלים, יש לנו חברי כנסת חרדים שנסחפו תחת תארי כבוד חלולים של סגן שר או יושבי ראש ועדות שלא רלוונטיים. לא לזה נבחרתם, מירון זה לא עיקר היהדות.

מחיאות כפיים שעבדתם קשה כדי ששר האוצר יוריד את המסים על חד פעמי, תדעו שגם אתם חד פעמי...

בכל כמה ימים אנו שומעים ורואים חברי כנסת חרדים באירועים ובשמחות של עוזרים ועוזרי עוזרים, חוץ משמחות - מה אתם עוד עושים? פניתי לחבר כנסת מסוים בעניין חשוב, והוא ביקש מהעוזר להתקשר אלי ולקבוע פגישה. אני מחכה כבר למעלה משבועיים לקביעת פגישה.

סליחה, אתה לא מתנדב! אתה מקבל משכורת יפה כעוזר...

הבושה שאנו רואים עשרות עוזרים חרדים מסתובבים במסדרונות הכנסת, כאלו שלדעתי לא עושים קידוש ה', אולי להיפך... הגיע הזמן שמישהו יברר מה השכר של העוזרים והמזכירות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר