העוול תוקן בעקבות 'כיכר'

לאחר הדרמה: סודר מקום חדש ל-40 בנות עם צרכים מיוחדים בבית שמש

בתחילת השבוע דווח ב'כיכר השבת', על משבר בין הנהלת הגנים של ילדי החינוך המיוחד בבית שמש לבין העירייה, לאחר ארבעה ימים לא שקטים, הערב המשבר נפתר סופית (חדשות חרדים)

ארי טננבוים | כיכר השבת |
הילדות בגן (צילום: באדיבות המצלם)

זעקת הילדות נשמעה - והסאגה תמה: גני החינוך המיוחד של עמותת סולם בעיר בית שמש, הגיעו לסיכום עם ראש העיר בית שמש ד"ר עליזה בלוך, כי ארבעים הילדות שהיו עד כה ללא מבנה, תעבורנה למבנה חדש שהעמותה תשכור לטובת הילדות.

כזכור, בתחילת השבוע דווח ב'כיכר השבת', כי ארבעים ילדות בגילי 3-6 שנים מרשת 'סולם' פונו מהמבנה בו היו ברחוב סיני בעיר בית שמש, מאחר ושכן פנה לבית המשפט כדי שזה יורה לפנות את הגן.

בתחילה חשבו ההורים, כי הבנות תישארנה בבית ללא כל מסגרת, אלא שבמהלך הימים האחרונים שהו הבנות במסגרת חינוכית במבנה זמני.

במהלך הימים הללו נוהל משא ומתן מול העירייה ומול גורמים נוספים, כדי לעשות את המיטב עבור הבנות ועבור הוריהם, כעת, כאמור, נמצא פתרון והילדות יעברו בימים הקרובים למבנה חדש לטובת הילדות ולהמשך המענה החינוכי שמקבלות הילדות מהצוות החינוכי והמקצועי של הרשת.

מעיריית בית שמש נמסר ל'כיכר השבת': אנחנו מברכים את עמותת "סולם" שנחלצו חושים למען הילדות המדהימות והיקרות. עיריית בית שמש - מנהל חינוך בהובלת ראש העיר ד"ר עליזה בלוך ימשיכו לעשות הכול למען כל ילדי העיר ובעיקר למען הילדים היקרים והמיוחדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר