אירוע תקיפה חמור

נערי שוליים תקפו ופצעו באבנים בצומת בר אילן עוברי אורח

מספר נערים נעצרו אחרי שעל פי החשד תקפו בצומת בר אילן שני צעירים אמריקאיים שחלפו במקום | בית המשפט האריך הערב את מעצרם (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אירוע תקיפה חמור התרחש בליל שבת בציר בר אילן בירושלים. על פי החשד במשטרה, מספר נערים תקפו באמצעות אבן שני צעירים אמריקאים שעברו ברחוב.

כתוצאה מהתקיפה, אחד מהם נפצע בראשו ופונה לבית חולים, המשטרה עצרה חשוד אחד, הרקע למעשה הוא ככל הנראה שיעמום של נוער שוליים.

החשוד שנעצר הובא הערב מוצ״ש לדיון בבית משפט השלום בירושלים שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו. בפתח הדיון, אמר נציג המשטרה שהיחידה החוקרת פעלה במהלך השבת. מדובר במשפחה חרדית.

"יש מסמך בתיק החקירה אך עד לשעה שמונה לא הגיעו בני משפחה. אמש סמוך לשעה אחת וחצי בלילה התקבל אירוע קטטה ברח' בר אילן. צוותים שהגיעו למקום פגשו במספר תיירים אמריקאים כאשר אחד מהם חבול בראשו ושותת דם, הקורבן היה חבוש.

הקורבן נחבל כתוצאה משימוש באבן שאותה השתמש כנגדו המשיב. הוא פונה לבית חולים. ישנם מספר עדי ראיה אשר ראו את האירוע ומאת השבת טרם נגבו מהם עדויות, המשיב הודה כי תקף את המעורבים. לדבריו לא באמצעות אבל אלא באמצעות ידיו אך הן העדים והן הקורבן מדברים על דבר אחר. מדובר באירוע חמור, אירוע שיכול היה להסתיים בנקל באירוע חמור יותר."

שופט בית משפט השלום בירושלים החליט להאריך את מעצרו של החשוד וכתב כי "המשיב נעצר היום לפנות בוקר בחשד לתקיפת אדם באבן באופן שהביא לפציעתו. המשטרה מבקשת את הארכת מעצרו בחמישה ימים נוספים, מחומר החקירה קיים חשד סביר למיוחד למשיב.

השוטר שעצר את המשיב מצא בכליו שתי אבנים וכן תישאל שני עדי ראיה אשר לכאורה תומכים במיוחס למשיב לפיו הוא תקף באמצעות אבן את המתלונן. המשיב לא מכחיש את התקיפה אך טוען כי לא עשה שימוש באבן וכי רק הדף את המתלונן, בדוח הסודי מפורטות 9 פעולות חקירה, חלקן בנות שיבוש. חלק מהפעולות לא בוצעו בשל כך שהעדים שומרי שבת. קיימת עילת מעצר של חשש משיבוש הליכי חקירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר