שפך דלק והדליק

חשד לניסיון רצח: גבר הצית את גרושתו - ונהרג בתאונה ליד קבר רחל

טרגדיה בירושלים: גבר חרדי הצית הבוקר את גרושתו, חרדית אף היא - שנפצעה ופונתה במצב קשה לבית החולים הדסה בירושלים | לאחר מכן, הגבר המשיך בנסיעה והוא נהרג כשהתנגש בשער הברזל בחומת ההפרדה סמוך לקבר רחל (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
התאונה בקבר רחל (צילום: דוברות איחוד הצלה)

חשד לניסיון רצח: גבר חרדי הצית הבוקר (רביעי) את גרושתו, חרדית אף היא - שנפצעה באורח קשה ולאחר מכן נהרג כשהתנגש בשער הברזל סמוך לקבר רחל.

כוחות ההצלה הוזעקו בתחילה, סמוך לשעה 10:45, אל רחוב המרגלית בשכונת גילה בירושלים, בשל דיווח על שריפה בדירה בבניין מגורים בן 5 קומות.

לפי החשד, הגרוש נכנס לביתה של גרושתו, שפך עליה דלק והצית אותה. היא נמלטה החוצה ושם קיבלה טיפול מכוחות ההצלה, שפינו אותה לבית החולים 'הדסה עין כרם' במצב קשה.

ידידיה גוט, אבי יודקאווסקי, וג'ואל כהן חובשי איחוד הצלה מסרו: "הענקנו לה סיוע ראשוני בזירת האירוע ולאחר מכן היא פונתה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים הדסה עין כרם כשהיא סובלת מכוויות קשות במרבית חלקי גופה".

מבית החולים 'הדסה' נמסר כי "אל יחידת הטראומה בהדסה עין כרם פונתה אישה בשנות ה-30 לחייה אשר סובלת מכויות משמעותיות בפלג גופה העליון. בשלב זה מונשמת ומורדמת, מצבה קשה".

זירת השריפה בשכונת גילה (צילום: דוברות איחוד הצלה)

זמן קצר לאחר מכן הוזעקו כוחות ההצלה אל מתחם קבר רחל, בשל דיווח על נהג שעשה תאונה עצמית ונלכד ברכבו במצב אנוש.

הנהג, כך התברר, הוא הגרוש שנמלט ברכבה של גרושתו - ומסיבה שאינה ברורה התנגש בשער הברזל הסמוך לקבר רחל, ונפצע אנושות. כוחות ההצלה ביצעו בו פעולות החייאה בסיומן קבעו את מותו.

דוד ספדג', יזהר אוחיון, ואשר אלמסי. חובשי איחוד הצלה מסרו: "הנהג היה לכוד ברכבו שהתנגש בשער ברזל של חומת ההפרדה בסמוך לקבר רחל. למרבה הצער בתום מאמצי ההחייאה וחילוצו של הנהג מרכבו ע"י צוותי הכיבוי נקבע מותו, עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. כמו כן: עקב אופי האירוע פעלו בזירה גם צוותי חוסן - היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה".

מהמשטרה נמסר כי "לפני זמן קצר, כוחות משטרה הוזעקו לשכונת גילה בירושלים, בעקבות דיווח אודות הצתה של אישה בשנות ה-30 לחייה. כתוצאה מכך, האישה נפגעה באורח קשה (עפ"י גורמי רפואה). במקביל, התקבל דיווח על רכב שבבעלות האישה אשר פגע בקיר בסמוך לקבר רחל, תאונה עצמית. כתוצאה מכך, נקבע במקום מותו של נהג הרכב.

"מבירור ראשוני של פרטי האירוע עולה כי ככה"נ מדובר בבני זוג לשעבר. כוחות משטרה נמצאים בשתי הזירות והחלה חקירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר