צפו בתיעוד

בשכונה החרדית: נעצרו הגנבים המחופשים לעובדי עירייה

התושבים החרדים בשכונת גבעת המבתר זועמים על ריבוי הגניבות וגל הפריצות לבתים בתקופה האחרונה. היום, הם זיהו חשודים המחופשים לעובדי עירייה - ואלו נעצרו על ידי השוטרים (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: תושב השכונה)

לפני זמן קצר היום (שישי) בשכונת גבעת המבתר בירושלים, נתפסו שני צעירים ערבים שלפי עדי ראייה היו מחופשים לעובדי עירייה, ועליהם כלי פריצה.

עדי הראייה העיקו את השוטרים, שעצרו את החשודים אחרי שעלה חשד ממשי כי אלו תכננו לפרוץ לבתים המתרוקנים מתושביהם לפני השבת, ולגנוב מהם.

בשיחה עם 'כיכר השבת' מספרים תושבים חרדים בשכונה, כי בתקופה האחרונה יש גל של פריצות לבתים בשכונה - והם מאשימים כי המשטרה לא עושה די על מנת לעצור את הגנבים.

תיעוד הגניבות (צילום: מצלמת אבטחה)

אחד התושבים בשכונה, החל בתקופה האחרונה לבצע סריקות בשעות הלילה ברחבי השכונה, ולתור אחרי הגנבים.

הוא מספר, "כשראיתי את מה שקורה בשכונה החלטתי לתפוס יוזמה בעצמי ולפטרל בשכונה בלילות, תפסתי מספר גנבים", הוא מתגאה.

עד כדי כך הגנבים פועלים ללא חשש, שהוא מספר כי "באחד מהפעמים גיליתי קונטיינר בפאתי השכונה, המלא בחפצים רבים שנגנבו מהתושבים. אין לנו בטחון פה, המשטרה היום הגיעה ועצרה את הגנבים, אבל צריך טיפול שורש".

תושב נוסף בשכונה אומר היום: "לאחרונה יש ריבוי פריצות בשכונה, אנחנו מרגישים חוסר טיפול והתייחסות מצד המשטרה. כל הזמן יש כאן פריצות לבתים, לפני כחודש פרצו לבית של זוג צעיר, כאשר הזוג יצאו לטיול, וגנבו מהם מחשב נייד, גיטרה, וסכום רב של כסף. הגנב אפילו לא שכח לקחת את הנעליים...".

"בנוסף בחודשים האחרונים נגנבו מתוך חצרות הבתים עשרות זוגות של אופניים חשמליות, בעקבות המצב הזה אנחנו חושבים מה לעשות ואולי גם לצאת להפגין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר