רפורמת המשפט

לפיד מזהיר את המגזר: "המשכנתאות שלכם יעלו עוד ועוד"

ראש האופוזיציה, יאיר לפיד, מזהיר את המגזר החרדי מפני השלכות רפורמת המשפט שמקדמת ממשלת נתניהו השישית: "אנשים שוכחים מה המשמעות המעשית: אם אתם חרדים - המשכנתאות שלכם יעלו עוד ועוד" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
ראש האופוזיציה יאיר לפיד (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

יו"ר 'יש עתיד', יאיר לפיד, ראש האופוזיציה, מזהיר הבוקר (שלישי) את בעלי המשכנתאות מהמגזר החרדי מפני השלכות רפורמת המשפט שמקדמת ממשלת נתניהו השישית.

בריאיון ל'כאן רשת ב'' אמר ח"כ לפיד: "אנשים שוכחים מה המשמעות המעשית. המשמעות המעשית היא שאם אתם חרדים ושמעים אותי עכשיו - המשכנתאות שלכם יעלו עוד ועוד, אם אתם לא חרדים, אזרחים רגילים, יוקר המחייה יעלה עוד ועוד והביטחון הישראלי ילך וישחק, ילך ויפגע".

כזכור, בשבוע שעבר, חשף המפקח על הבנקים, יאיר אבידן, כי שיעור ההחזר החודשי במשכנתאות עלה כתוצאה מהעלאותה הריבית - הכי הרבה ביישובים של המגזר החרדי.

על פי בנק ישראל, "השונות בין היישובים נובעת משוני בתמהיל ההלוואה. ביישובים חרדים שיעור הגידול הינו גבוה מהממוצע, עקב שיעור גבוה יותר של הלוואה במסלול פריים".

בתוך כך, לפיד לעג הבוקר את לדיווחים על 'פשרה חד צדדית' של הקואליציה וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "הממשלה הבינה שאף אחד לא מאמין לה שהיא רוצה הידברות, אז היא המציאה הונאה חדשה: 'נעשה פשרה עם עצמנו'. נקווה שלא תהיו קשים מדי עם עצמכם במשא ומתן, שלא תפגעו חלילה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר