פירות ההסתה

מזעזע: אשת תקשורת חרדית נדחפה בעוצמה; "הייתי בהלם"

"פתאום אני מרגישה דחיפה. לא דחיפה של 'להידחף לאוטובוס' אלא דחיפה ברוטאלית - וזה מה שהרגשתי", מספרת אשת התקשורת מירי גפן ל'כיכר השבת', על המקרה המזעזע שקרה לה הבוקר (חדשות חרדים)

ארי טננבוים | כיכר השבת |
אוטובוס מלא | תמונת אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

הציבור החרדי שוב שק חבטות, וההסתה נגדנו מתברר, שהיא עובדת: אשת התקשורת הוותיקה מירי גפן, חוותה הבוקר (שלישי) על בשרה אלימות רק בגלל שהיא נראית חרדית.

גפן עלתה הבוקר לאוטובוס בדרכה לעבודה וזכתה לדחיפה הגונה מאישה, כאמור רק כי היא חרדית ומבלי שהיא עשתה דבר.

גפן, מנהלת משרד ברדיו קול ברמה, מגוללת בשיחה ל'כיכר השבת' את מה שחוותה: "עליתי על אוטובוס אקורדיון מפוצץ בדרכי לעבודה בבני ברק. רוב הנוסעים אינם דתיים. חלקם - מהציבור הכללי וחלקם ערביים. ביניהם קצת חרדים".

"פתאום", מספרת גפן בקול רועד: "אני מרגישה דחיפה. יש דחיפה של 'להידחף לאוטובוס' ויש דחיפה ברוטאלית. כואבת כזאת. אני רואה שאישה דחפה אותי בכוונה. שאלתי אותה 'למה עשית את זה', היא עונה לי 'ככה. מגיע לכם. אתם החרדים – הכל בגללכם".

"מרוב הלם", ממשיכה גפן לתאר את המקרה המזעזע, "שתקתי. אני אחת שבדרך כלל יודעת לענות, אך כאן אמרתי אשתוק ואכבד את עצמי".

מה את מרגישה כעת?

"מרגישה זעזוע עמוק", עונה גפן, "התקשורת הכללית אשמה בזה. כל השיח הזה של הרפורמה והחרדים הופך אנשים משפויים לברוטליים. חייבים לעצור את כדור השלג הזה של השנאה".

גפן מוסיפה בכאב: "זה עלול להגיע למקומות לא טובים. אי אפשר לדעת לאן זה יתגלגל. היום זה דחיפה – מחר זה מעשה חמור יותר, חלילה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר