פריצה בהר נוף

הלכו לקריאת מגילה וביתם נפרץ; מעצר החשוד - הוארך

משפחה חרדית שיצאה מביתה ברחוב הקבלן בשכונת הר נוף בירושלים והלכה לבית הכנסת לשמוע מגילת אסתר, חוותה פריצה אל הבית וגניבת רכוש בשווי אלפי שקלים; שבוע אחרי, החשוד נעצר ומעצרו הוארך (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: Hadas Parush/Flash90)

משפחה חרדית שיצאה מביתה ברחוב הקבלן בשכונת הר נוף בירושלים והלכה לבית הכנסת לשמוע מגילת אסתר, חוותה פריצה אל הבית וגניבת רכוש בשווי אלפי שקלים וכסף מזומן.

המשטרה, עצרה אתמול (ראשון) חשוד במעשה והוא זומן לתחנת המשטרה, שם נחקר בגין ההתפרצות לדירה אך שמר על זכות השתיקה.

היום, הוא הובא לבית המשפט השלום בירושלים, לדיון בהארכת מעצרו. נציג המשטרה אמר בדיון כי "מדובר בבקשה ראשונה להארכת מעצרו של המשיב בגין חשד להתפרצות לדירה וגניבת רכוש רב".

הוא סיפר כי "על פי החשד המשיב ביום 7.3.2023 (יום שלישי, ליל שושן פורים. ח"ג) התפרץ לדירה ברחוב הקבלן בירושלים בזמן שבני הבית לא היו בדירה, היו בקריאת מגילה בבית הכנסת. מהדירה נגנב רכוש בשווי אלפי שקלים וכסף מזומן". הוא ציין כי מחומר החקירה שהוצג לבית המשפט עולה כי המשיב הוא זה שביצע את ההתפרצות.

לדבריו, "המשיב זומן לתחנה, נחקר בגין אותה התפרצות, שמר על זכות השתיקה באופן גורף". הוא ציין כי בכוונת המשטרה לבצע 9 פעולות חקירה, בהן פעולות בנות שיבוש. "מסוכנות המשיב נלמדת מהמיוחס לו ומעברו הפלילי הרלוונטי", אמר נציג המשטרה וביקש הארכת מעצרו של החשוד בארבעה ימים.

פרקליטו של החשוד, עו"ד אהוד בן יהודה, אמר בדיון כי "צר לי ומשהו נורא מוזר החשוד טוען כי את הגרסה לעניין הרכב הוא מסר לחוקר. יכול להיות שהוא תושאל בעל פה ולא הכל מתועד, הוא אמר לי, אני לא רוצה למסור את הגרסה בשמו שהוא ימסור, הבנתי שיש בעיה כזו או אחרת שהרכב היה תקוע, אני לא יודע איפה בוצעה ההתפרצות אבל הייתה בעיה עם הרכב שלו פרק זמן ממושך שהוא שהה שם. התיק נחקר בפועל מ-7 לחודש, לא רציני לבוא ולהגיד אנו בראשיתה של חקירה, שבועיים חולפים והמשטרה בראשיתה של חקירה?".

השופטת מוריה צ'רקה החליטה בסופו של דבר להאריך את מעצרו בארבעה ימים ואמרה כי "המשיב חשוד בהתפרצות לדירת מגורים וגניבה. אף שאירוע ההתפרצות אירע לפני שבועיים, המשיב נעצר רק אתמול אחרי התפתחות בחקירה. חומר החקירה שסומן על ידי כבוד השופט סהראי מקים חשד סביר הקושר את המשיב לביצוע העבירה שיש עמה מסוכנות".

היא הוסיפה כי חלק מהפעולות "בנות שיבוש" ובנוסף "על היחידה החוקרת לבדוק טענות המשיב לפיהם מסר גרסה ובכל מקרה לגבות את גרסתו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר