מוקירים תודה

ערב גיבוש והתאחדות למאות מתנדבי 'הצלה – מד"א'

את האירוע כיבדו בנוכחותם בכירי מד"א וראשי ארגון הצלה •סמנכ"ל המבצעים במד"א מגן גיל מושקוביץ אמר: "הנהלת מגן דוד אדום, מייחסת חשיבות רבה לשילוב מתנדבי הצלה בכל פעילות ארגון ההצלה הלאומי, מד"א עומדת תמיד לצד ארגון הצלה והמתנדבים לכל דבר" (חרדים, הצלה)

(צילום: באדיבות המצלם)

בימי בין הזמנים, ולקראת סיומה של שנה עמוסה בפעילות להצלת חיי אדם, קיים מגן דוד אדום, ערב התאחדות מיוחד למתנדבי ארגון הצלה ולבני משפחותיהם, על מנת להוקיר את פעילותם הרבה.
במהלך ערב ההתאחדות התקיימו פעילויות והפעלות לילדים, משחקי חברה ושלל הפתעות מרעננות. במהלך האירוע, הוגשה ארוחת ערב עשירה בסגנון ליל שישי.

כחלק מההערכה של מד"א למתנדבים כיבדו בנוכחותם באירוע בכירי מד"א בהם סמנכ"ל מבצעים מגן גיל מושקוביץ, אחראי מתנדבים ארצי סמ"ג איציק שושן ונציגים נוספים.

יו"ר הצלה הרב אשר שלומוביץ אמר למתנדבים ומשפחותיהם כי "זהו ערב של הכרת הטוב. כשהמתנדבים עוזבים הכל ויוצאים להציל חיים, גם הילדים בבית והמשפחות שלהם מקריבים מעצמם והם שותפים מלאים בפעילות המסורה של המתנדבים. זאת ההזדמנות שלנו כארגון לומר לכם תודה גם בשם הציבור הרחב".

הרב שלומוביץ הוסיף: "יש לנו הערכה והכרת הטוב למד"א והעומד בראשה מר אלי בין על שת"פ יוצא דופן לאורך כל השנה".

חבר הנהלת הצלה וקצין המבצעים בארגון מנחם אינדיג, הודה לבכירי מד"א על השתתפותם בערב הגיבוש ועל הסיוע והקשר הרציף בין מד"א והצלה, חיבור אשר מסייע רבות להצלת חיים במהירות וביעילות רבה.

במקביל ערכה מד"א יחד עם ארגון הצלה אירוע נפרד לנשות ובנות המתנדבים כאות הערכה. האירוע התקיים בבריכת כפר מעש עם מתקני לונה פארק והפעלות מים. זאת כהערכת הארגון לנכונות של המשפחות לסייע למתנדבים ולהיות לעזר בכל שעה.

סמנכ"ל המבצעים במד"א מגן גיל מושקוביץ אמר כי הנהלת מגן דוד אדום, מייחסת חשיבות רבה לשילוב מתנדבי הצלה בכל פעילות ארגון ההצלה הלאומי. "מד"א עומדת תמיד לצד ארגון הצלה והמתנדבים לכל דבר" מר מושקוביץ הודה בשם ארגון מד"א למתנדבי החסד אשר פועלים ומתנהלים במקצועיות רבה וזמינים תמיד לכל בקשה ועזרה.

לדברי מנכ"ל הצלה הרב יעקב יוזעף: "במהלך היום יום כל אחד ממאות המתנדבים, עומד מוכן ודרוך לכל קריאה של הצלת חיים. בכל שעה, בין אם זה בשבת, חג, או אירוע משפחתי, המתנדבים לא נחים לרגע. זוהי הזדמנות נדירה להתאחד ולרענן כוחות לקראת תקופת החגים, בתקווה שתעבור בשלום ובבטחה. זוהי הזדמנות להודות לכל הנהלת מד"א על שת"פ וגיבוי מקצועי בכל דבר שנדרש".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר