מריחים בחירות?

"בסופו של דבר צריך לבחור באנשים, לא בסיסמאות"

לקראת מערכת הבחירות המוניציפלית המתקרבת, מספר סיפורים קטנים-גדולים, סיפורים על בחירה נכונה (מעניין)

רופאי מאוחדת מימין לשמאל: יותם אלמגור, אוריאל טרנובסקי, דני כהן וזאב ירן מרגלית (צילום: יח"צ)

"זו הייתה התלבטות לא פשוטה, הגענו כזוג צעיר מירושלים וזו הפעם הראשונה שהייתה לנו את האפשרות לבחור בעצמנו". מספר משה שטרנפלד, אברך מבית שמש. "תמיד הלכנו לפי מה שההורים הנחו אותנו לעשות. היה מוזר עבורנו לקבל החלטה במה בוחרים, שמחים שברוך השם עשינו את הבחירה הנכונה".

נחמה, אשתו של שטרנפלד מסכימה אתו. "אני ומשה מגיעים מבתים שונים וקהילות שונות ומטבע הדברים ההורים שלו וההורים שלי בחרו באופן שונה, אבל בסופו של דבר אנחנו מאושרים שמצאנו גורם משותף לבחור בו. גם ההורים שלנו שמחים על הבחירה, בטוחה שבפעם הבאה הם יבחרו כמונו".

"בסופו של דבר צריך לבחור באנשים, לא בסיסמאות", אומר משה. "תמיד לפני שאתה מגיע לרגע האמת אתה מקבל הבטחות רבות, מציירים לך את העתיד כוורוד במיוחד. אבל איך אומרים? 'לפני הבחירות הקירות מדברים אליך, אחרי הבחירות אתה מדבר אל הקירות'. אז החלטתי לבדוק לעומק, התייעצתי עם חברים מהכולל ואשתי התייעצה עם חברות מהעבודה והבנו שאנחנו בוחרים במי שבאמת גם בוחר בנו, זו הייתה בחירה מעולה".

"בחירות במקרים רבות הן החלטות המקבלים פעם אחת והן משפיעות לאורך שנים, כמו במקרה הזה" אומר הרב שאול חדד, ר"מ בישיבה מוכרת בירושלים. "לנו הבחירה הייתה קלה מאוד, הגעתי לתפילת ערבית וראיתי בכניסה לבית הכנסת אדם מהקהילה המטפל בקדחתנות בבעיה רפואית של אחד המתפללים. בהתחלה חשבתי שמדובר בעסקן רפואי כזה או אחר. אך לאחר בירור קצר הסתבר לי שמדובר במתאם שירות אזורי במאוחדת שלאחר שעות העבודה שלו טיפל במקרה רפואי כאילו ברגע זה הוא פתח את היום. הבנתי שמדובר בקופת חולים רצינית שבאמת אכפת לה מהלקוחות שלה. לעיתים נראה לי שאותו אדם מתמודד בבחירות, כי הוא תמיד מנסה לסייע לשאר האנשים בקהילה".

"אני בחרתי בעקבות חמותי", משתפת רבקי כהנר ממודיעין עילית. "בכל פעם שהיא חוזרת מהרופאה יש תחושה בבית שהיא חזרה ממפגש חברתי. כמובן שהיא מציינת את המקצועיות של הרופאה, אבל היא בעיקר משתפת בחוויית המפגש עם הרופאה, היא מרגישה שהיא פגשה את החברה הכי טובה שלה. כזו שאכפת לה ממנה, היא משתפת אותה בסיפורים המשפחתיים ואפילו מחליפות מתכונים מיד פעם כשהן נפגשות ברחוב. זה הרבה מעבר למקצועיות, מדובר ברופאה העובדת עם אנשים, לא עם לקוחות".

"המשאב הכי יקר עבור קופת חולים מאוחדת הוא הלקוחות שלנו – או במילה פשוטה, אנשים", אומר יוסי זיגמון מנהל השיווק במאוחדת "כחלק מתהליך בחירת העובדים, הרופאים ונותני השירותים בקופה אנו בודקים לצד המקצועיות גם את המסירות והאכפתיות. חשוב לנו שמלבד שירותי הרפואה הגבוהים הלקוחות יקבלו גם הבנה כי מדובר בבני אדם מול בני אדם. או במילים שלנו, בוחרים אנשים – בוחרים מאוחדת".

רוצים גם אתם לבחור? כנסו >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר