המלך בשדה

תתפללו ותדברו עם ה' הוא ייתן, רק תבקשו!

באמצעות תחושת השכינה שנושבת בין דפי הספרים המיוחדים "שלישי באשמורת" ו"קולי באשמורת", המעבירים סיפורים מפיהם של הרב והרבנית קנייבסקי ומתעדים את חייהם, תזכו לחוש את אלול אחרת. (ספרים, מוסר).

(צילום: יח"צ)

מי שזכה לחוות את ימי הרחמים בצילם של הרב קניבסקי זצוק"ל והרבנית ע"ה, תחושת ההתעלות חרוטה בו לנצח. ניתן היה למשש בידיים את הקדושה שאפפה את הבית הפשוט ברחוב רשב"ם. תחושה של 'קרבת אלוקים לי טוב' שדבקה בכל מי שזכה להיכנס אל הבית.

וזו התחושה שנושבת בין דפי הספרים המיוחדים "שלישי באשמורת" ו"קולי באשמורת", שמעבירים את הקורא לעולם אחר, עמוק ופנימי. גדוש תפילה, תורה ומעשים, מדיף ניחוח מלא געגוע למה שהיה ואיננו.

הספרים מוגשים בפורמט מהודר, מלווים בתמונות אותנטיות מרגשות שלוקחות אותנו אחורה בזמן, אל הימים הטובים בהם זכינו לעלות ולהתברך. מהכסא של הסטייפלר זיע"א, פינת הלימוד הקדושה של הרב, ועד הגפילטע פיש המפורסם במטבח הישן שהאכיל כל כך הרבה יהודים.

בספר 'שלישי באשמורת' מובאים סיפורים שסיפרה הרבנית קניבסקי ע"ה באוזניה של מחברת הספר, כתובים בלשונה האותנטית של הרבנית ע"ה. הספר נכתב בימי חייה של הרבנית וההעתק הראשון זכה להסכמתה הנלהבת, אולם סמוך ממש להבאתו לדפוס נפטרה הרבנית.

הספר "קולי באשמורת" מלא אף הוא בסיפורים ועדויות על חייהם של מרן שר התורה והרבנית, שסופרו על ידי בני ביתם. מרן הגר"ח קניבסקי זצוק"ל ראה את הספר לפני פטירתו ואמר "הספר יפה מאוד", ימים ספורים אחר כך הוא עלה בסערה השמיימה.

על הספר 'שלישי באשמורת' שיצא במהדורה חדשה אמר: "הסיפורים כאן מביאים ליראת שמים".

סדרת הספרים היא חובה בכל בית יהודי, הספרים מתאימים לדור הזה עם סיפורים קצרים ומסרים קצרים שעוזרים לנו להתקרב לבורא עולם בימים אלו של רחמים וסליחות.

את הספרים ניתן להשיג ברשת יפה נוף. להזמנה מרוכזת במחירים שווים מאוד גם לקבוצות קטנות:

03-5783878

(יח"צ)
(יח"צ)
(יח"צ)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר