"עולים על כל הציפיות"

ר"ע בית שמש בסיור בגני התקשורת של שתילים

את הסיור ליוותה הנהלת שתילים בראשות המנכ"ל הרב ישראל רייסנר שהודה לרה"ע ולעיריית בית שמש על שיתוף הפעולה שאפשר את פתיחת גני התקשורת ואת צמיחתם (חינוך מיוחד).

(צילום: יח"צ)

ביקור מרשים במיוחד קיימה ראש עיריית בית שמש גב' עליזה בלוך בגני תקשורת שתילים בבית שמש, והתרשמה מקרוב מהפעילות החשובה.

בסיור המיוחד השתתפו מנכ"ל שתילים הרב ישראל רייסנר, מנהלת הגנים הגב' חנה רובל, הצוות החינוכי והפרה רפואי של הגנים וכן אימהות של תלמידים.

בפני רה"ע גב' בלוך הציגו מנהלי הרשת את הפעילות שצמחה מאד מאז נפתח גן התקשורת בשנה שעברה, כשעתה כבר נפתחים 3 גנים שונים בעיר בית שמש, גנים חדשים, מטופחים ומאובזרים, ומאוישים בידי מיטב הצוות המקצועי.

ראש העיר התרשמה מאוד מהעבודה המקצועית והמדהימה שנעשית בגנים, והביעה את הערכתה לרשת שתילים ואנשי הצוות המקצועי. "בשנה שעברה עדיין לא הכרתי אתכם, אבל נתתי לכם פתח להיכנס ולפתוח גנים בבית שמש" אמר גב' בלוך והוסיפה "מבחינתי – מוסד מצליח בעיר, זה מוסד שבו ההורים מרוצים, ואני חושבת שתוך שנה עליתם על כל הציפיות. רואים כאן עבודה מקצועית, אכפתית ושומעים הדים חמים מאוד מההורים".

בסיור השתתפו אימהות שהביעו את תודתם העמוקה על קידום בנם באופן יוצא מגדר הרגיל, והודו לראש העיר על שיתוף הפעולה הפורה בין העירייה לבין רשת שתילים.

"ישנם 2 אתגרים גדולים לתלמידים כאן" אמרה רה"ע הגב' בלוך "אחד זה עצם הרעיון של שילוב ילד מיוחד על כל המשתמע, והשני הוא שהרבה הורים באזור זה של רמה ד' הם עולים חדשים/ תושבים חדשים בב"ש, מה שמהווה אתגר הסתגלות, ע"כ אני מבקשת ממכן בתור לצוות לשים לב לשני אתגרים אילו , ולעזור בהסתגלות הכפולה ככל הניתן" אמרה רה"ע הגב' בלוך.

מנכ"ל שתילים הרב ישראל רייסנר הביע את תודתו לעיריית בית שמש ולראש העיר גב' בלוך על שיתוף הפעולה שאפשר לפתוח את הגנים בשנה שעברה, ולהרחיבם השנה. הוא שיבח את העירייה על ההתנהלות המהירה והקשובה בכל הנוגע לתקנים חדשים , וציין במיוחד את האכפתיות של אנשי העירייה תוך צמצום הביורוקרטיות.

לסיום הביעה ראש העיר התעניינות רבה במוסדות השונים של שתילים ברחבי הארץ, ואף הועלה הצורך לפתוח בשנה הבאה בית ספר לתועלת ההורים והילדים, וסוכם לקיים על כך דיונים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר