התעוררות רבה לקראת תחילת המחזור ה- 4

תכונה רבה לקראת סיום המחזור השלישי מדף היומי משניות

התעוררות רבה בהיכלי הישיבות והכוללים, עם סיום התחלת המחזור החדש בסדר הדף היומי משניות • רבבות הצטרפו (חרדים)

הרה"ח רבי שמואל הלפרין מספר על משוב חיובי שקיבל ממאות לומדי דף היומי משניות (צילום: באדיבות המצלם)

רבבות נרשמו להצטרף ללימודים בפתיחת המחזור החדש מסכת ברכות בראש השנה הבעל"ט

האדמו"ר מצאנז קלוזינבורג מקבל במאור פנים את הרה"ח ר' שמואל הלפרין אשר הציג בפניו את סט המשניות בחלוקה לדף היומי

תכונה רבה מורגשת בקרב תלמידי הישיבות הקדושות, לקראת מעמד סיום ש"ס מדף הימי משניות שייערך בעשי"ת ד' תשרי תשפ"ד, ויחד עם זאת ניכרת התעוררות רבה בהיכלי הישיבות והכוללים, עם סיום התחלת המחזור החדש בסדר הדף היומי משניות – מסכת ברכות, החל מיום ראש השנה הבעל"ט.

התכנית אשר זכתה לאמונם וברכתם של מרנן ורבנן גדולי ישראל זצוק"ל ויבדל"ח שליט"א מכל קצווי תבל ומכל העדות והחוגים, בלימוד קבוע של דף ליום בסדר מיוחד, כך שבמשך שנה אחת זוכים לסיים את כל ששה סדרי משנה בהבנה ברורה.

הגה"צ הרב שמעון גלאי מתפעל מהפרוייקט

במשך השנים כבר זכו אלפי לומדים בחורים, אברכים ואף זקנים וישישים ללמוד, לסיים ולהיבחן על כל הש"ס, במסגרת המבצעים המיוחדים והמבחנים שנערכים על ידי ארגון 'הדף היומי במשניות' כאשר הם מנצלים כל רגע פנוי לחזור שוב ושוב על הדף וכך היא נקנית בקנין עולם.

ראש ישיבת חברון וחבר מועצת גדולי התורה הרה"ג ר' דוד כהן בפגישתו עם הרה"ח ר' שמואל הלפרין מייסד המיזם

הרה"ח רבי שמואל הלפרין שליט"א, מייסד הדף היומי במשניות, שביקר בביתם נאוה קודש של גדולי ישראל וכן ביקר בישיבות רבות כדי להפיץ רעיון כביר ונשגב זה, מספר על משוב חיובי שקיבל ממאות לומדי דף היומי משניות, בהם מכתבים רבים מאברכים ובחורים המעידים על סדר יומם שהשתנה לטובה, ומאז שהתחילו ללמוד את הדף היומי במשניות ההספק שלהם גדל פי כמה וכמה וזאת כתוצאה מניצול הזמן והלימוד הקבוע.

בתקופה האחרונה נרשמו במשרד "דף היומי משניות" אלפי לומדים חדשים לאור קריאתם של גדולי ומאורי הדור שליט"א ובס"ד ביום ראש השנה הבעל"ט יתחילו את מסכת ברכות בהתרגשות מתוך מטרה לסיים את הש"ס במשך שנה אחת עד ערב ראש השנה תשפ"ה בס"ד.

בנוסף ניכרת התעוררות בקרב היכלי הישיבות הגדולות בעידוד הרמי"ם והמשגיחים, כאשר ממש בימים אלו עוברים עשרות הרכזים בין הישיבות לחלק סטים משניות מבוארות במהדורת כיס מיוחדת כמתנה לנרשמים דרך הרכזים.
מכאן תצא קריאה לכל מי שעדיין לא הצטרף; נצלו את המתנה המיוחדת והצטרפו לרבבות אלפי ישראל שיזכו לסיים את הש"ס בשנה אחת, אין לכם קבלה טובה מזו לקראת ראש השנה כאשר רבבות מלאכים ונשמות ימליצו בעדכם לשנה טובה ומבורכת.

לכרטיסים לאירוע ולפרטים נוספים, כנסו >>

לעדכונים נוספים ניתן לפנות בטלפון 02-630-50-77 או במייל m026305077@gmail.com

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר