הזהר הקדוש

בפעם הראשונה: הדלת להיכל הרשב"י נפתחת לכל יהודי

חבר מועצת גדולי התורה הגאון הגדול רבי יצחק זילברשטיין: החזון איש אמר שהזוהר הוא המרפא לנפש של הדור; האדמו"ר משטרנוביל: רואים בחוש שלימוד הזוהר מרומם את האדם (חרדים, זהר).

בפעם הראשונה מאז התגלה ספר הזוהר, כל אחד יכול ללמוד את עומק החכמה שיש בה (צילום: יח"צ)

מוקפים באש קודש ישבו תלמידיו של רבי שמעון בר יוחאי במערה בגליל העליון, והאזינו בפה פעור לסודות הגדולים שרבם הגדול מספר להם. הם ידעו שאלו השעות האחרונות של רשב"י, ומן השמים הרשו לו לגלות להם את הסודות שעד היום כמוסים מהם. סביב המערה בערה אש שחצצה בין היושבים בפנים לעולם החיצון. 1,300 שנה היו גנוזים הסודות הכמוסים שנאמרו באותו היום במערה. עד שרבי משה די לאון גילה לאור עולם את ספר הזוהר.

אחרי הגילוי עדיין נותר הספר נעול וחתום. מעטים, מעטים, אלו שבאו בשערי תורת הקבלה, הצליחו לחדור לנבכי הספר ולהבין את סודותיו. רוב העם קיבלו רק רסיסים של אור מהשפע האלוקי הגדול שטמון בזוהר.

ההיסטוריה מתרחשת לנגד עינינו, עם דלת שנפתחת בפעם הראשונה להיכלו של רשב"י. דלת שפותחת בפני הלומדים לא רק צוהר ללימוד הזוהר עם פירוש המילים, אלא דלת שמכניסה את הלומד להיכל שבו מתורגמים דברי הזוהר הלכה למעשה. הלומד מגלה מה הם מסרי הזוהר עבורו. למה הזוהר שייך לדור שלנו-דור הגאולה. כל זה כתוב בשפה ברורה ושווה לכל נפש. את החיבור הנפלא הזה, חיבר הרב שיינפלד מחבר סדרת הספרים 'אש המועדים'.

לטעימה מספרון "ותן בלבנו" לחץ כאן>>>

הספרון מחולק לימות השבוע ומחבר את דברי הזוהר לנושאים הקשורים לפרשה, לשבת, למועדים ולתקופת השנה כמו חודש אלול. הלומד מתחבר דרך הלימוד אל תורת הרשב"י ועולה ומתעלה בכל יום שהוא מתמיד בלימוד.

אל הספרון הנקרא בשם 'ותן בליבנו' הצטרפו גם משנה יומית שהיא אותיות נשמה. ולימוד הלכה יומית. כך נכרכו בכריכה אחת סודו של הרשב"י עם לימוד המשנה והלכה, בחינת 'החוט המשולש'. אשר יחדיו לא במהרה ינתקו.

גדולי ישראל יצאו מגדרם שקראו את החיבור הנפלא. חבר מועצת גדולי התורה הגאון הגדול רבי יצחק זילברשטיין אמר שקיבל בשם החזו"א שהזוהר הוא מרפא לנפש. האדמו"ר מטרשנוביל שליט"א אמר לאחר שעיין בפירוש הנפלא של ותן בליבנו: רואים בחוש שלימוד הזוהר מרומם את האדם.

וכבר ידוע מה שהבטיח רבי פנחס מקוריץ שמי שלומד זוהר בכל יום יזכה לפרנסה. וכתב המטה אפרים שלימוד הזוהר הוא מכפר על החטאים.

רוצה גם אתה להיכנס בדלת להיכל הרשב"י?

רוצה גם אתה לזכות בפרנסה ברווח בזכות לימוד הזוהר?

רוצה גם אתה להגיע לראש השנה ויום כיפור עם הבטחה לכפרת עוונות?

רוצה גם אתה לקבל מרגוע לנפש?

לחץ כאן ותתחבר למהפכה היסטורית של לימוד הזוהר >>>>>>>>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר