פתחו את הדלת אל תורת הזוהר

מאות כבר התחילו את השנה עם 'ותן בליבנו'

בקרוב מסתיימת ההטבה של חודש ראשון חינם הזדרזו להירשם ותוכלו גם להצטרף למהפכה. • הספרון הראשון עם טעימה מספר הזוהר עם פירוש מיוחד המחובר אל החיים (זהר).

מאות יהודים מישראל ומהעולם, התחילו את השנה החדשה עם הפרויקט החדש הספרון של 'ותן בליבנו' (צילום: פלאש 90)

מאות יהודים מישראל ומהעולם, התחילו את השנה החדשה עם הפרויקט החדש הספרון של 'ותן בליבנו'. מכל רחבי הארץ ומהקהילות היהודיות בעולם, הזמינו את הספרון שפותח להם בפעם הראשונה בהיסטוריה את האפשרות לטעום טעימה מספר הזוהר עם פירוש מיוחד המחובר אל החיים.

הספרון של 'ותן בליבנו' מחולק לימות השבוע ומחבר את דברי הזוהר לנושאים הקשורים לפרשה, לשבת, למועדים ולתקופת השנה כמו חודש אלול. הלומד מתחבר דרך הלימוד אל תורת הרשב"י ועולה ומתעלה בכל יום שהוא מתמיד בלימוד.

אל לימוד הזוהר הצטרפו, גם משנה יומית שהיא אותיות נשמה. ולימוד הלכה יומית. כך נכרכו בכריכה אחת סודו של הרשב"י עם לימוד המשנה והלכה, בחינת 'החוט המשולש'. אשר יחדיו לא במהרה ינתקו.

להצטרפות לחודש ראשון חינם לחץ כאן>>>>

גדולי ישראל יצאו מגדרם כשקראו את החיבור הנפלא. חבר מועצת גדולי התורה הגאון הגדול רבי יצחק זילברשטיין אמר שקיבל בשם החזו"א שהזוהר הוא מרפא לנפש. האדמו"ר מטרשנוביל שליט"א אמר לאחר שעיין בפירוש הנפלא של ותן בליבנו: רואים בחוש שלימוד הזוהר מרומם את האדם.

וכבר ידוע מה שהבטיח רבי פנחס מקוריץ שמי שלומד זוהר בכל יום יזכה לפרנסה. וכתב המטה אפרים שלימוד הזוהר הוא מכפר על החטאים.

בימים אלו עושים את דרכן הספרונים, אל בתיהם של אלו שהזדרזו להזמין ולזכות בחודש ראשון בחינם.

נותר עוד זמן מוגבל להטבה של חודש ראשון בחינם. אם גם אתה רוצה להצטרף ולהנות מחודש ראשון בחינם ולטעום את הטעם המיוחד של הזוהר בשפה עדכנית ומחוברת לעידן שלנו, הזדרז להצטרף.

להצטרפות לחודש ראשון חינם לחץ כאן>>>>

חודש ראשון חינם עד הבית

רוצה גם אתה להיכנס בדלת להיכל הרשב"י?

רוצה גם אתה לזכות בפרנסה ברווח בזכות לימוד הזוהר?

רוצה גם אתה להגיע ליום כיפור עם הבטחה לכפרת עוונות?

רוצה גם אתה לקבל מרגוע לנפש?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר