האושפזין השמיני?

השנה האושפיזין שלך הוא... הרשב"י

הצטרפו גם אתם לאלפים שכבר נהנים מלימוד הזוהר היומי של ותן בליבנו ומוסיפים אור לחג הסוכות • 'ותן בליבנו'- חודש ראשון חינם • ההטבה לזמן מוגבל(חרדים)

בשבועות האחרונים כבר הצטרפו רבים למהפכה של לימוד הזוהר היומי בספרון 'ותן בליבנו' (צילום: שאטרסטוק)

השנה רבים כבר ישבו בסוכה ויבינו את המשמעות העמוקה של האושפיזין. את האמירה של הזוהר, שהאושפיזין באים לבקר את האדם כל ערב בסוכה. זאת בזכות הספרון של 'ותן בלבנו'. הספרון החדש 'ותן בליבנו' מאפשר לך ללמוד כל יום את הזוהר הקשור לאותו היום ולהתחבר בשפה ברורה ומתאימה לדורנו, למסרים של הרשב"י. הספרון זכה לברכתם של גדולי ישראל מכל החוגים והעדות שיצאו מגדרם וכתבו שהלימוד בזוהר הוא סגולה בדוקה להתעלות ולהתחזק ביראת שמים.

הצטרפו גם אתם ללימוד היומי, ובזמן שאתם יושבים בסוכה עם המשפחה, תוכלו לארח לך בסוכה את הספרון של 'ותן בליבנו' בתור האושפיזין. אל הספרון מצורפת גם משנה והלכה יומית, שהופכים אותו לחוט המשולש שלא במהרה ינתק.

הזוהר מעיד על עצמו כי הלימוד בו: "הוא פרי אילן הנותן חיים לכל, קיומו לעולם ולעולמי עולמים. אשרי חלקם של הטועמים ממנו.. הם נקראים משכילים וזוכים לחיים בעולם הזה ובעולם הבא" (זוהר שמות א')

בשבועות האחרונים כבר הצטרפו רבים למהפכה של לימוד הזוהר היומי בספרון 'ותן בליבנו'. הם זוכים לטעום מפרי אילן החיים.

אם גם אתה רוצה לטעום מהאילן שנותן חיים לכל, אתה יכול עכשיו לקבל את הספרון של 'ותן בליבנו' לחודש ראשון חינם. ההטבה לזמן מוגבל.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר