באמונה וביטחון ננצח

בשעה קשה זו - עם ישראל מתחבר לספר הזוהר

רבים מצטרפים למיזם של 'ותן בליבנו' ללימוד ספר הזוהר עם מסרי חיזוק באמונה גדולי ישראל: לימוד הזוהר הוא מרפא לנפש וחיזוק באמונה וביטחון (זהר, מלחמה)

מכל רחבי העולם היהודי, רבים, רבים, מצטרפים למיזם החדש של 'ותן בליבנו' ללימוד הזוהר הקדוש (צילום: פלאש 90)

עם ישראל נמצא באחת השעות הקשות, דווקא בזמן הקשה, עם ישראל מוצא נחמה וחיזוק בדבריו של רבי שמעון בר יוחאי, שאמר שבזכות הלימוד בספר הזוהר הקדוש, תגיע הגאולה. בימים שכולנו מחפשים מרגוע לנפש, עם ישראל מתחבר לדברים שאמר חבר מועצת גדולי התורה הגאון הגדול רבי יצחק זילברשטיין בשמו של החזון איש: "לימוד הזוהר הוא מרפא לנפש".

מכל רחבי העולם היהודי, רבים, רבים, מצטרפים למיזם החדש של 'ותן בליבנו' ללימוד הזוהר הקדוש. הספרון כולל פירוש מיוחד לספר הזוהר, עם מסרים רלוונטיים לחיי היום יום ולתקופות קשות של הסתר פנים. הלומדים זוכים להתחבר למסרים העמוקים של הזוהר, באמצעות פירוש הכתוב בשפה ברורה.

להזמנת הספרון לחצו כאן>>>>

אל לימוד הזוהר הצטרפו, גם משנה יומית שהיא אותיות נשמה ולימוד הלכה יומית. כך נכרכו בכריכה אחת סודו של הרשב"י עם לימוד המשנה והלכה, בחינת 'החוט המשולש'. אשר יחדיו לא במהרה ינתקו.

גדולי ישראל מכל החוגים והעדות שקראו את הפירוש החדש, יצאו מגדרם ואמרו כי הוא פותח לראשונה שער ללימוד הזוהר הקדוש ולחיזוק באמונה וביטחון.

ולא רק מרפא לנפש וחיזוק באמונה יש בלימוד הזוהר, גם סגולה לפרנסה רבי פנחס מקוריץ הבטיח שמי שלומד זוהר בכל יום יזכה לפרנסה.

לזמן מוגבל ניתן להזמין את הספרון בהטבה של חודש ראשון חינם.

להזמנת הספרון לחצו כאן>>>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר