'קולי באשמורת' במחיר מיוחד לקבוצות:

"תתפללו, זה הדבר היחיד שעוזר" – דברי מרן שר התורה

הספר 'קולי באשמורת', המלא בסיפורים ועדויות מפעימות מחייהם של מרן שר התורה זצוק"ל והרבנית ע"ה, מקבל בימים אלו משמעות מיוחדת. כשכולנו משוועים למעט רוגע, לוקח אותנו הספר למסע רווי אמונה בוערת בבית הגדול ברחוב רשב"ם 23 (חרדים).

הספר 'קולי באשמורת'- סיפורים ועדויות מפעימות מחייהם של מרן שר התורה זצוק"ל והרבנית ע"ה (צילום: יח"צ)

אימי המלחמה מורגשים בכל הארץ. אזעקות מחרידות את הלב והמחשבות נודדות שוב ושוב למשפחות החטופים וההרוגים ולאלפי החיילים שמתכוננים להיכנס ללוע הארי. חיזבאללה שולח טילים, חמאס מפגיז את הדרום והמרכז, סוריה ואיראן גם הן לא יושבות בחיבוק ידיים.

עם ישראל נתון בסכנה מוחשית, ולא נותר לנו אלא להיאחז בכוח שהנחילו לנו רבותינו הגדולים – תפילה, אמונה וקירבת השם.

הספר 'קולי באשמורת', המלא בסיפורים ועדויות מפעימות מחייהם של מרן שר התורה זצוק"ל והרבנית ע"ה, מקבל בימים אלו משמעות מיוחדת. כשכולנו משוועים למעט רוגע, לוקח אותנו הספר למסע רווי אמונה בוערת בבית הגדול ברחוב רשב"ם 23.

הספר, שנכתב בהנחייתו של מרן שר התורה ויצא לאור מיד אחרי פטירתו, מספר על כוחה של תפילה כפי שנראה בחוש אצל רבן של ישראל. מרן רבי חיים קניבסקי זצוק"ל היה אומר לכל מי שבא לבקש ברכה: "תתפלל!", והדגיש כי התפילה אינה הדבר שהכי עוזר – אלא הדבר היחיד שעוזר.

על פי בקשתו המפורשת, מובאים בהקדמה כמה עניינים מתוך ספרו "אורחות יושר" בפרק "תפילה", על חשיבות עניין התפילה.

'קולי באשמורת' מרומם אותנו טפח וטפחיים מעל הקרקע, אל מחוזות גבוהים וקרובים לריבונו של עולם. מלווה בתמונות צבע מרגשות מהווי הבית, עובדות, הנהגות וסגולות.

בשל המצב החמור והכרחיות התפילה והאמונה במיוחד בימים טרופים אלו, נמכרים הספרים 'קולי באשמורת' והספר הראשון בסדרה 'שלישי באשמורת' במחיר מסובסד לקבוצות רק לתקופה זו: 35 ₪ לספר בלבד! למורות, לצוות, למשפחה ולכל יהודי באשר הוא.

כי כל בית צריך תפילה - - -

להזמנה מרוכזת:03-578-3888

הספר 'קולי באשמורת' במחיר מיוחד לקבוצות (יח"צ)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר