מיוחד לט"ו בשבט:

הבוט שיעזור לכם לעבור את ט"ו בשבט בלי תולעים

במערכת הכשרות המהודרת 'בד"ץ שארית ישראל' השיקו בימים האחרונים מערכת בוט חדשנית, שתתן לכם מענה במגוון נושאים הלכתיים | לקראת ט"ו בשבט, תוכלו לשאול את הבוט על כשרות הפירות, והפירות היבשים, ולקבל מענה הלכתי על כשרות הפרי, אופן הבדיקה שלו, ואפילו על אופן הניקוי (חרדים, כשרות).

פירות ט"ו בשבט (צילום: שאטרסטוק)

בשורה מבית הכשרות המהודרת בד"ץ שארית ישראל, לקראת ט"ו בשבט, בהשקת מערכת בוט חדשנית, למענה הלכתי, מהיר וזמין, בנושא כשרות פירות ט"ו בשבט והפירות היבשים, שתסייע לכם לעבור את החג לאילנות ללא חשש וללא שאלות הלכתיות.

כידוע, הפירות היבשים המגיעים מחו"ל, וגם כאלו המיוצרים בישראל, יש ביניהם רבים עם חששות כשרות. לעיתים רבות, גם חותם הכשרות המופיע על האריזה, אינו פוטר מבדיקה וניקוי לפני האכילה, כשרבים לא יודעים כיצד לעשות זאת. בנוסף, ישנם רבים המקפידים על פירות מסוימים שאין בהם כל חשש וניתן לאכלם בט"ו בשבט, מחמת חוסר ידע.

במוקד הכשרות של בד"ץ שארית ישראל, שם מגיעים במהלך השנה אלפי שאלות הלכתיות בנושא כשרות, ובתקופה הזו רבים מבקשים לקבל מענה בנושא פירות ט"ו בשבט, השיקו את מערכת הבוט, שתתן מענה מהיר במגוון נושאים. האם צריך לבדוק אננס מיובש טבעי? האם יש חשש כשרות בענבים? איך בודקים ומנקים קיווי? איך שוטפים תות שדה? ועוד למעלה מ-100 סוגים של פירות, ומענה מהיר בלחיצת כפתור.

בנוסף, הפיקו בבד"ץ שארית ישראל בימים האחרונה פרוספקט מהודר בנושא "ט"ו בשבט ללא תולעים", במהדורת כיס ובשפה ברורה וקלה, ובו למעלה ממאה סוגים שונים של פירות ט"ו בשבט ופירות יבשים, החששות ואמצעי הבדיקה. את הפרוספקט ניתן להשיג בחנויות הפירות והירקות ברחבי הארץ.

לבדיקת פירות ומענה הלכתי- לחצו על הקישור הבא

נהניתם? שתפו והעבירו הלאה!☺️

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר