ה"בבא ברוך" במכתב חריף:

"מפיצי המכתב השקרי - יבואו על עונשם מהשמים"

הבוקר פורסם מכתב בשמו של ה"בבא ברוך", בנו של המקובל הנודע הבבא סאלי זצקו"ל, שכותב ביטויים קשים ביותר נגד ח"כ הרב חיים אמסלם. ל"כיכר השבת" הגיע מכתב הכחשה שכתב ה"בבא ברוך" לרב אמסלם: "המכתבים שפורסמו - שקר וכזב. מי שהיה לו יד בהפצה, יבוא על עונשו מהשמים" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
המכתב של ה"בבא ברוך"

הבוקר פורסם מכתב בשמו של ה"בבא ברוך" שליט"א, בנו של המקובל הנודע הבבא סאלי זצקו"ל, שכותב ביטויים קשים ביותר נגד ח"כ הרב חיים אמסלם.

בידיעה שפורסמה תחת הכותרת "פרסום ראשון ובלעדי", נאמר כי המכתב ממוען ישירות אל הגר"ע יוסף, והוא כולל ביטויים תקיפים במיוחד. הרב אמסלם מכונה שם "נציג שמבזה את עמוד ההוראה בימינו, הנשיא הגדול עט"ר ר´ עובדיה יוסף שליט"א", ובין היתר הוצמדו לשמו הכינויים "ארור ורשע".

מסתבר כי לא היו דברים מעולם. המכתב זויף, וכתב היד שמופיע במכתב אפילו לא דומה לכתב ידו של ה"בבא ברוך".

"מי שבאמת מצוי בפרטים יודע שהבבא ברוך לא חותם את שמו על מכתבים של מוסדות ה´בבא סאלי´", אומרים הבוקר מקורביו של המקובל. "זו טעות של חובבנים. הבבא ברוך מפרסם מכתבים תחת שמו הפרטי בלבד".

גם בכירים בש"ס מיהרו להכחיש הבוקר את קיומו של המכתב. כמה מהם אף העריכו כי הוא הגיע דווקא מצידו של חבר-הכנסת הרב חיים אמסלם, כדי להוציא בעקבותיו מכתב הכחשה ותמיכה מה"בבא ברוך".

הכחשה גורפת: "המכתב שקרי"

הבוקר, כך נודע ל"כיכר השבת", מיד לאחר פרסום המכתב השקרי, הגיע אמסלם לביתו של רבי ברוך אבוחצירה ושוחח איתו שעה ארוכה.

מקורבי אמסלם מספרים כי השיחה היתה חמימה ולבבית, ובמהלכה הכחיש ה"בבא ברוך" את קיומו של המכתב והביע תמיכה נחרצת בח"כ. ה"בבא ברוך" השתמש בביטוי קשה נגד מפרסמי המכתב השקרי.

"שמעתי ותרגז בטני ונזדעזתי לשמוע שמפרסמים בשמי מכתבים כאילו נגדך דברים שלא היו ולא נבראו", כותב ה"בבא ברוך" במכתב אישי לרב אמסלם, המתפרסם לראשונה ב"כיכר השבת".

"הרינו להודיעך בזאת כי כל המכתבים שפורסמו הינם שקר וכזב וכל מי שהיה לו יד בהפצת המכתבים השקריים והזדוניים יבוא על עונשו מהשמים", כותב ה"בבא ברוך".

האתר שפרסם הבוקר את המכתב (והוריד אותו בהמשך, כשהתברר שלא היו דברים מעולם), העלה לפני שבוע כותרת ראשית באתר עם ציטוט מאותו "מכתב", שכביכול נכתב על-ידי "רבותיו של אמסלם". אלא שהכותרת והציטוט - הביאו את מורו ורבו של אמסלם להוציא מכתב הכחשה.

המכתב של ה"בבא ברוך"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר