אמסלם נגד דרעי: "לא מבין את דבריי"

בהרצאה שנשא באוניברסיטת בר-אילן, ירה חבר-הכנסת הרב חיים אמסלם לכל עבר. הפעם על הכוונת: משפחתו של מרן הגר"ע יוסף שליט"א, נשיא מועצת החכמים - אותה כינה "משתלטת על ש"ס". ומה הסיכוי שיחבור לאריה דרעי? סיקור, גלריה וקטע וידאו (חדשות, פוליטי-מדיני)

ישראל אהרון | כיכר השבת |
(צילום: מאיר אלפסי, כיכר השבת)

לא עוצר באדום. חבר-הכנסת הרב חיים אמסלם ממשיך לירות לכל הכיוונים, גם חודשיים לאחר שהודח על-ידי נשיא מועצת החכמים מרן הגר"ע יוסף שליט"א.

בצהרי אמש הוא נשא הרצאה בפקולטה למשפטים באוניברסיטת בר-אילן, שם התייחס למספר נושאים - אולם בראש ובראשונה תקף את מקורבי ובני משפחתו של מרן הגר"ע. "הם הופכים את הרב ל´לכלי שרת´ בידם", תקף חזיתית.

אמסלם הסביר כי הוא אינו כועס בכלל על הגר"ע. "הרב עובדיה לא אשם. הבנתי בצורה פשוטה שהוא כלי שרת בידי הסובבים אותו. יש בסביבתו", הוא טען, "משפחה שעשתה השתלטות עוינת על ש"ס. כל מדינת ישראל יודעת למה אין רב ראשי בירושלים. הציבור לא מקבל רב כי עוד לא הושלמו ה´קומבינות´ שהבן של הרב ימונה לרב הראשי", הוא צוטט באתר וואלה.

לדברי אמסלם, "רוב הדברים שיוצאים משולחנו של הרב עובדיה יוסף הם פרי הסובבים אותו והמסיתים אותו". למרות הביקורת הרבה שהשמיע כלפי בני משפחתו של הרב עובדיה יוסף ציין אמסלם כי "ערכו של הרב עובדיה גדול בעיניי".

כמו בהרצאות הקודמות, גם כאן הוא הבטיח שיהיה בכנסת הבאה, אולם לא פירט באיזה מסגרת יתמודד.

על האפשרות של שילוב עם דרעי, אמר אמסלם: "אני יסכים לעשות זאת אך ורק אם דרעי יסכים לסדר היום שלו בנושא שילוב תורה עם עבודה, לימודי ליבה וגיורים, בלי לגלגל עיניים ובלי לומר ´זה מה שאני חושב אבל אני לא יכול לומר זאת כי העולם הליטאי לא ירשה לי´.

והוא לא חסך ביקורת מדרעי: "הוא מחליט שהוא רוצה לחזור לפוליטיקה ומייצר סביבו אג´נדה. לי יש אג´נדה, ואם היא תוביל לפוליטיקה – מה טוב". בדבריו, הוא השיב לטענות של דרעי כי אמסלם רוצה להחזיר אותנו לימי התרבוש והגלבייה: "דרעי לא מבין מה אני מדבר בכלל. אני מדבר אנגלית והוא מבין טורקית".

בסביבתו של מרן הגר"ע יוסף ודרעי העדיפו שלא להגיב להתקפות של אמסלם.

גורמים בש"ס טוענים כי "אמסלם משחק בקודש".

(צילומים: מאיר אלפסי: כיכר השבת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר